خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد و نجات:

امدادرسانی به ١٩١شهر، روستا، مناطق عشایرنشین/ ٣٠ استان متاثر از حوادث جوی

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۵۷۷

رئیس سازمان امداد و نجات خبر داد: تا کنون به ٢٩٤٧١نفر امداد رسانی انجام شده است.

به گزارش ایلنا، مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به آخرین گزارش حوادث جوی از ٤ لغایت ٦  فروردین تا ساعت  ٠٥:٣٠ صبح امروز گفت: ٣٠ استان (در استان البرز عملیات انجام نشده است) متاثر از این حادثه بوده‌اند.

وی با اشاره به مناطق امدادرسانی شده گفت:١٩١ شهر، روستا، مناطق عشایرنشین و محورهای کوهستانی جزو مناطق امدادرسانی شده بوده‌اند. همچنین امدادرسانی به ٢٩٤٧١ نفر صورت گرفته و اسکان اضطراری مسافرین به ٢١٤٩٥ نفر رسیده و علاوه بر آن ٥ نفر به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

سلیمی با اشاره به آمار فوتی‌ها گفت:  آمار فوتی‌ها ٢٠نفر (فارس: ١٨–کرمانشاه:١ –لرستان: ١) بوده است. همچنین تخلیه آب از منازل مسکونی برای ٣٢٣واحد، رهاسازی خودرو از برف برای ١٥٣ دستگاه توسط ٣٣٧تیم (١٣١٨ نفر) صورت گرفته است.

رئیس سازمان امداد و نجات در خصوص دیگر امکانات به کار گرفته شده در این حادثه توضیح داد: ٧٥دستگاه موتور پمپ و لجن‌کش، ٣ فروند قایق به کارگیری شده‌اند. ناگفته نماند ٢١٦ دستگاه چادر، ٣٢٦٧ تخته پتو، ٧١٧ تخته موکت، ١٥٥٧ کیلوگرم نایلون، ٥٢٠ بسته غذایی، ٦٧٠ بطری آب معدنی و تعداد زیادی کنسروجات، نان، خرما، برنج و بیسکویت میان حادثه‌دیدگان توزیع شد. امدادرسانی نیز کماکان ادامه داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز