خبرگزاری کار ایران

لغو مرخصی همه فرمانداران و بخشداران استان تهران/مردم از توقف کنار رودخانه‌ها پرهیز کنند

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۴۲۸

استاندار تهران مرخصی تمامی فرمانداران، بخشداران و شهرداران شهرهای استان تهران را به دلیل شرایط ناپایدار جوی در استان تهران لغو کرد.

به گزارش ایلنا، محسنی بندپی استاندار تهران خطاب به فرمانداران شهرستان‌های تابعه گفت: با توجه به شرایط ناپایدار جوی در استان تهران تمامی مرخصی‌های معاونین استاندار، فرمانداران، بخشداران، شهرداران و اعضای ستاد مدیریت بحران استان تهران و ستادهای متناظر شهرستان ها تا اطلاع ثانوی  لغو خواهد بود.

وی ادامه داد: حضور تمامی فرمانداران شهرداران، بخشداران و دهیاران تا زمان پایداری شرایط  جوی استان تهران در شهرستان های محل خدمت الزامی است.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: فرمانداران شهرستان‌هایی که در مسیر رودهای فصلی قرار دارند نسبت به بازدید روزانه و مستمر از این اماکن اقدام کنند.

محسنی ‌بندپی تصریح کرد: فرمانداران شهرستان‌های تابعه استان تهران نسبت به تشکیل روزانه و منظم جلسات مدیریت بحران و آماده‌باش کامل اعضای این ستاد اقدام کنند.

وی ادامه داد: همچنین شهرداران شهرهای تابعه استان تهران موظفند تا با بازدید روزانه و منظم نسبت به جمع آوری آب‌های سطحی و روان آب‌های جاری شده در سطح شهرها اقدامات لازم را به عمل آورند.

وی ادامه داد: به عنوان استاندار و رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران استان تهران به اطلاع شهروندان شریف استان تهران می‌رساند که به‌رغم تمامی تمهیدات اندیشیده شده از سوی ستاد مدیریت بحران استانداری تهران از  تمامی شهروندان تهرانی و عموم هموطنان و مسافرین نوروزی که استان تهران را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کرده‌اند درخواست می‌شود تا از استقرار در حاشیه رودها جدأ خودداری نموده و به اطلاعیه های این ستاد توجه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز