خبرگزاری کار ایران

تشریح نحوه جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی به سیل‌زدگان مناطق شمالی/ برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سراسر کشور

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۳۲۹

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از برپایی پایگاه‌های این سازمان به منظور جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی، مردم سراسر کشور برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان مناطق شمالی کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد نصیری با اعلام این خبر گفت: علاوه بر جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم در پایگاه‌های ایجاد شده در مناطق و معابر عمومی شهرهای کشور، شماره حساب ۹۹۹۹۹ به نام هلال احمر نزد همه بانک‌ها و همچنین کد دستوری # ۱۱۲*۷۸۰* به همراه شماره کارت  ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ بانک ملت و نیز ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ بانک رفاه برای دریافت و ارسال کمک‌های نقدی به سیل زدگان در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: تمرکز اصلی بر جمع آوری کمک‌های نقدی است تا بتوان بر اساس نیازهای اعلام شده از سوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، اقلام مورد نیاز برای آسیب دیدگان را تهیه و ارسال کرد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با بیان این که از نخستین  لحظات  انتشار اخبار و تصاویر مربوط به سیل زدگان در مناطق شمالی کشور، مردم نوع‌دوست و داوطلبان جمعیت هلال احمر، آمادگی خود را برای پیوستن به شبکه امدادرسانی و کمک در زمینه های مورد نیاز برای تسکین آلام آسیب‌دیدگان اعلام کردند، افزود: بار دیگر رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان محور و جلوه‌گاه همبستگی همه آحاد جامعه و دستگاه های مسئول، نوعی بیدارباش برای همگان بود که با درک شرایط بحران‌زده کنونی روستاها و مناطق آسیب‌دیده استان‌‌های شمالی ، تمامی مساعی خود را برای کمک‌رسانی به مردم رنج‌دیده، به کار بندند.

نصیری افزود: ابعاد حادثه، تخریب منازل و روستاها به حدی است که این سازمان از نخستین ساعات بنا به وظیفه ذاتی خود در بازه زمانی کوتاهی، با ارسال بخشنامه‌های متعدد به تمامی استان‌ها خواستار تشکیل هر چه سریع‌تر ستاد جمع آوری کمک‌های مردمی در شعب و خانه‌های هلال سراسر کشور، استقرار صندوق‌های ثابت و سیار جمع آوری کمک‌ها در میعادگاه های نماز جمعه و اعلام شماره حساب جهت پذیرش وجوهات اهدایی مردم خیر شد.

وی اظهار کرد: تا کنون خیرین و نیکوکاران داوطلب بی‌شماری، آمادگی خود را برای اعزام به مناطق آسیب دیده اعلام کرده‌اند که زمینه حضور آنها برای خدمت رسانی از سوی جمعیت هلال احمر در نخستین فرصت ممکن فراهم خواهد شد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر تاکید کرد: پتو، زیرانداز، ست بهداشتی و مواد شوینده از مهم ترین نیازهای مردم آسیب‌دیده است و از مردم شریف ایران اسلامی خواهشمندیم به منظور حفظ کرامت انسانی و ساماندهی مناسب کمک‌ها از  از جمع‌آوری آب معدنی، هر گونه مواد فاسد شدنی و مستمعل و مواد غذایی با تاریخ مصرف کمتر از ۶ ماه اجتناب کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز