خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تاکید کرد:

لزوم امدادرسانی همه سازمان‌ها به سیل‌زدگان/ پلیس و نیروهای مسلح در کنار مردم هستند

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۳۱۵

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا بر لزوم امداد رسانی همه سازمان ها و دستگاه ها به سیل‌زدگان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام والمسلمین «سیدعلیرضا ادیانی» در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی استان ضمن عرض تبریک سال نو و تقارن آن با بهار معنویت، اظهار داشت: ماه رجب فرصت مناسبی برای خودسازی، بهره‌گیری از فیوضات الهی و زدودن غبار گناهان و نزدیک شدن به معبود است.

وی در ادامه ضمن ابراز همدردی با مردم مناطق سیل‌زده استان به ویژه شهرستان «آق قلا» تصریح کرد: همه مسئولان باید کمک کنند تا در زمانی کوتاه مشکلات مردم گرفتار در سیلاب برطرف شده و به زندگی عادی خود بازگردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط پلیس برای امداد رسانی به مردم، خاطرنشان کرد: تامین امنیت و آرامش و حراست از اموال شهروندان در این مناطق بسیار مهم بوده و در این راستا پلیس استان با گشت‌های ویژه و حضور فعال اقدامات خوبی انجام داده است.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی افزود: بر اساس آموزه‌های دین مبین اسلام هرگاه مسلمانی نیاز به کمک داشته باشد، همگان وظیفه دارند تا حد توان به یاری وی بشتابند از همین رو، نیروی انتظامی نیز از لحظات اولیه حادثه با تمام وجود در کنار مردم بوده است.

وی با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص امدادرسانی به سیل‌زدگان، گفت: پلیس و سایر نیروهای مسلح با تشکیل ستاد بحران و برنامه‌ریزی‌های هدفمند تلاش می کنند تا حد امکان و با بسیج کلیه امکانات در همه ابعاد به مردم منطقه کمک کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در پایان با بیان اینکه خدمت به مردم عبادت بزرگی است، تصریح کرد: همه ما باید شکرگزار خداوند باشیم که به ما توفیق خدمت در لباس مقدس نیروی انتظامی را داده است و قدردان این نعمت الهی هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز