خبرگزاری کار ایران

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران-کرج و کرج-قزوین/ بارش باران در استان‌های غرب و شمال غرب کشور

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۱۲۴

سرهنگ رحمانی گفت: ترافیک در آزادراه تهران-کرج (محدوده‌های گرمدره و پل کلارک تا پل فردیس)، آزادراه کرج-قزوین (محدوده پل فردیس تا استاندارد) و آزادراه قزوین-کرج (محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) نیمه سنگین است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی از بارش برف در محور مریوان-کامیاران در استان کردستان خبر داد و گفت: در اکثر محورهای استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان، زنجان، لرستان و همدان بارش باران را شاهد هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درخصوص وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی هم اظهار کرد: ترافیک در طول محور آزادراه تهران-قم پرحجم و روان است. همچنین در استان خراسان رضوی (محورهای مشهد-سبزوار، مشهد-تربت حیدریه و مشهد-قوچان) ترافیک پرحجم و روان داریم. همچنین در مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس (محدوده‌های میدان امیرکبیر تا آدران) و مسیر جنوب به شمال محور هراز (محدوده‌های امامزاده علی و تونل وانا) ترافیک پرحجم و روانی را شاهد هستیم.

وی در ادامه گفت: ترافیک در آزادراه تهران-کرج (محدوده‌های گرمدره و پل کلارک تا پل فردیس)، آزادراه کرج-قزوین (محدوده پل فردیس تا استاندارد) و آزادراه قزوین-کرج (محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) نیمه سنگین است.

سرهنگ رحمانی خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز