خبرگزاری کار ایران

ترافیک نیمه‌سنگین در بخش‌هایی از محورهای چالوس و هراز/ بارش باران در چندین استان کشور

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۰۵۰

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه‌سنگین در بخش‌هایی از جاده چالوس و جاده هراز خبر داد.

به گزارش ایلنا، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف در محور کوهرنگ-سمسامی استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: در اکثر محورهای استان‌های کرمانشاه، کردستان، لرستان و همدان نیز شاهد بارش باران هستیم.

سرهنگ نادر رحمانی افزود: همچنین در محور خاش-سراوان استان سیستان و بلوچستان شمال، محورهای شهرکرد-بروجرد و بروجن-لردگان استان چهارمحال و بختیاری، محورهای قیدار-همدان و قیدار-زنجان استان زنجان و محور ایلام-دره‌شهر در استان ایلام بارش باران داریم.

وی ادامه داد:در استان سیستان و بلوچستان شمال (محور میرجاوه) مه‌گرفتگی موجب کاهش دید شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین از ترافیک نیمه‌سنگین در مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس (محدوده‌های ابتدای محور تا آدران، عسل کوچ، تونل کندوان، سیاه بیشه و پل زنگوله) خبر داد و بیان کرد: در مسیر جنوب به شمال محور هراز ( محدوده‌های لاسم، امام‌زاده علی، گزنک و تونل وانا) نیز شاهد ترافیک نیمه‌سنگین هستیم اما در بقیه این مسیر ترافیک پرحجم و روان است.

وی افزود: ضمنا در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه، آزادراه تهران-قم و محورهای ساحلی استان مازندران ترافیک پرحجم و روانی را شاهد هستیم.

به گفته سرهنگ رحمانی، سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز