خبرگزاری کار ایران

سرهنگ رحمانی خبرداد:

۹ کشته و ۱۱ زخمی در سه حادثه تصادف

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۷۷۸

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ۹ کشته و ۱۱ زخمی در سه حادثه تصادف در دومین روز فروردین خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی درباره جزییات این سه حادثه گفت: حوالی ساعت ۱۷ و ۵۰ دقیقه جمعه در کیلومتر ۲۱ فرعی هرسین در استان کرمانشاه یک دستگاه پژو پارس به علت تجاوز به چپ با یک دستگاه پراید برخورد کرد که متاسفانه در این حادثه شش تن جان باختند.

وی به حادثه برخورد اتوبوس مان با سواری پراید در کیلومتر یک محور نیشابور مشهد اشاره کرد و گفت: این حادثه که حوالی ساعت ۱۰ صبح امروز به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه اتوبوس مان رخ داد، متاسفانه یک تن کشته و سه تن مجروح شدند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تصریح کرد: همچنین حوالی ساعت ۱۵ و ۱۰ دقیقه جمعه در کیلومتر ۴۰ جاده قدیم پل زال یک دستگاه وانت نیسان با پژو ۴۰۵ برخورد کرد که متاسفانه در این حادثه دو تن کشته و دو تن مجروح شدند.

به گفته وی علت این حادثه تجاوز به چپ وانت نیسان بوده است.

رحمانی گفت: در حادثه مشابهی در کیلومتر ۱۶۵ محور کرمان به خراسان جنوبی در استان خراسان جنوبی یک دستگاه پراید به علت تجاوز به چپ با سواری تیبا برخورد کرد که در این حادثه شش تن مجروح شدند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید از روز شنبه به کشور تصریح کرد: بر این اساس پیش‌بینی می‌شود با لغزندگی معابر مواجه باشیم که توصیه می‌کنیم رانندگان از انجام تخلفات حادثه ساز خودداری کرده و حتما ضمن رعایت فاصله طولی و عرضی با سرعت مطمئنه در محورها تردد کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز