خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناجا خبر داد:

کاهش ۵۰ درصدی تلفات حوادث چهارشنبه آخر سال در سراسر کشور

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۳۱۲

فرمانده نیروی انتظامی با اعلام آمادگی پلیس برای اجرای طرح نوروزی در سراسر کشور گفت: تلفات حوادث چهارشنبه آخر سال ۵۰ درصد نسبت به سالهای قبل کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین اشتری در رزمایش طرح نوروزی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به شعار نوروزی پلیس گفت: نیروی انتظامی با شعار نشاط بهاره نظم و قانون مداری کار خود را آغاز می‌کند. ما نیز تقارن این ایام با سال جدید را به فال نیک می‌گیریم در این ایام همکاران من در اقصی نقاط کشور درحال خدمت رسانی به مردم هستند.

 وی ادامه داد: برخی استان‌های کشور مسافرت فرست بوده و برخی مسافر پذیر هستند تهران نیز از استان‌های مسافرت فرست و هم مسافر پذیر است. پلیس هم در استان های مسافر پذیر و هم در استان های مسافرت فرست وظیفه برقراری امنیت و آرامش را برعهده دارد حفاظت از اموال و منازل مردم نیز برعهده ماست.

او افزود: با برقراری پایگاههای سیار و تقسیم بندی بسیار خوبی که صورت گرفته است دو هزار و ۳۰۰ واحد گشت خودروی پیاده و موتور سوار محلات تهران را پوشش می‌دهند. همچنین ۳۰۰ واحد گشت راهنمایی و رانندگی نیز در این ایام به مردم خدمت رسانی می کنند.

 وی با بیان اینکه ۳۸۴ محله شهر تهران از پوشش امنیتی انتظامی برخوردار هستند، گفت: نیروی انتظامی در جای‌جای شهر بزرگ تهران حضور دارد و مسئولیت حفاظت و امنیت شهر را برعهده خواهد گرفت.

سردار اشتری با بیان اینکه پلیس تا ۱۷ فروردین ماه مشغول خدمت رسانی در طرح نوروزی است خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی امروز هوشمندانه در خدمت امنیت مردم است همکاران من در ۸ هزار و ۷۰۰ کیلومتر از مرزهای کشور برای پاسداری از مرزها حضور دارند همچنین در شهرها و جاده ها نیز حضور دارند. 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: فرمانده کل قوا می‌فرمایند بهترین مبارزه با دشمن امروز خدمت به مردم است و نیروی انتظامی پرچمدار خدمت رسانی به مردم است چرا که در همه ایام خدمات مختلفی را به مردم ارائه می‌دهند.

سردار اشتری با اشاره به مراسم چهارشنبه آخر سال گفت: خوشبختانه شب گذشته کمترین آسیب و جراحات را در چهارشنبه آخر سال شاهد بودیم و حداقل ۵۰% تلفات نسبت به سال قبل کمتر شده است نیروی انتظامی از یک ماه گذشته خود را برای برگزاری مراسم دیشب آماده کرده بود.

 وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در سال ۹۸ مقتدرانه هوشمندانه و با تجهیزات بهتر در خدمت مردم خواهد بود تصریح کرد: نیروی انتظامی حافظ جان و مال مردم است و برای این ادعا نیز هزینه داده است شهدای عزیز ما امروز شاهد این مدعا هستند. مردم به نیروی انتظامی اعتماد دارند و این بزرگترین سرمایه برای ما است.

کاهش ۵۰  درصدی تلفات حوادث چهارشنبه آخر سال در سراسر کشور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز