خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد:

آماده باش ۷ هزار نیروی آتش نشانی و خدمات شهری

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۲۲۳

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از آمادگی ۷ هزار نیروی آتش نشان و خدمات شهری در شب آخرین چهارشنبه سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در جمع خبرنگاران گفت: از مدت ها پیش برای امشب برنامه ریزی شده بود و امروز ۵ هزار نیروی آتش نشانی در قالب ۱۰۰۰ تیم عملیاتی در ایستگاه های آتش نشانی و معابر و میادین شهر تهران حضور دارند.

 وی ادامه داد: امسال همراهی و هماهنگی خوبی بین نواحی و حوزه خدمات شهری و آتش نشانی ایجاد شده است همچنین نیروهای شهربان نیز در این زمینه با سازمان آتش‌نشانی همکاری لازم را خواهند داشت.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: هر سال شاهد هستیم که هم آمار تلفات و اشکالاتی که در این زمینه وجود دارد کاهش پیدا می کند و امیدوارم امسال نیز مشکل خاصی وجود نداشته باشد.

یزدانی تصریح کرد: با توجه به اینکه دو هزار نفر از نیروهای نواحی امشب در حال آماده باش هستند در مجموع به همراه نیروهای آتش نشان حدود ۷ هزار نفر در حال آماده باش هستند.

در ادامه مهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در خصوص هماهنگی با پلیس و هلال احمر گفت: امسال ستاد مدیریت بحران شهر تهران نیز وارد کار شده و در حال حاضر هماهنگی بین پلیس هلال احمر و دیگر سازمان ها در سالن ستاد بحران حضور دارند و هماهنگی ها در آنجا انجام می شود.

 وی ادامه داد: امسال ۱۶ اپراتور پاسخگو هستند و ۶۰ خط در سازمان آتش نشانی فعال است امیدواریم با این تعداد خطوط  خط تلفن آتش نشانی اشغال نباشد. امیدوارم که حادثه ای پیش نیاید اما با توجه به آرایش و چیدمان نیروها در معابر شهر امیدواریم که در صورت بروز حادثه در اسرع وقت به محله برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز