خبرگزاری کار ایران

شورای شهر تهران به ایرادات هیئت تطبیق از بودجه ۹۸ پاسخ داد

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۳۶۹

اعضای شورای شهر تهران پاسخ کمیسیون برنامه و بودجه شورا در خصوص ایرادات هیئت تطبیق فرمانداری تهران به لایحه بودجه سال ۹۸ شهرداری تهران را به تصویب رساندند.

به گزارش ایلنا، اعضای شورای شهر تهران در جلسه فوق العاده شورای شهر تهران که به منظور بررسی ایرادات هیئت تطبیق فرمانداری تهران به لایحه بودجه سال ۹۸ شهرداری تهران برگزار شد، نظر کمیسیون برنامه و بودجه شورا را تایید کردند.

بهاره آروین عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه فرمانداری تهران ۱۶ مورد اعتراض به لایحه بودجه ۹۸ شهرداری تهران اعلام کرده است،  گفت: یکی از ایراداتی که فرمانداری به بودجه وارد کرد این است که نام تهران باید به همراه نام ری و شمیرانات مطرح شود.

 آروین افزود: در لایحه بودجه سال ۹۷ این ایراد موضوعیتی نداشت و مصداق آن موجود نبود.

وی با بیان اینکه بر اساس ایراد فرمانداری تمام شیوه نامه ها و دستورالعمل های لایحه بودجه سال ۹۸ باید در صحن شورای شهر تصویب شود، گفت: اما بر اساس قوانین شورا آیین نامه ها باید در صحن شورای شهر به تصویب برسد ولی شیوه نامه ها و دستورالعمل ها می تواند در کمیسیون‌ها مصوب شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: یکی دیگر از ایرادات فرمانداری استفاده از کلمه استارتاپ به جای کسب و کار نوین بود که در لایحه جدید کلمه کسب و کار نوین جایگزین شد.

 محمد جوادحق شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران نیز در جریان بررسی ایرادات فرمانداری اظهار داشت: از هیئت رئیسه و آقای میرلوحی (نماینده شورا در هیأت تطبیق) انتظار داریم که با هیئت تطبیق صحبت کنند تا آنها بر اساس قاعده عمل کنند و لحن خود را اصلاح کنند.

 محمود میرلوحی عضو دیگر شورای اسلامی شهر تهران و نماینده اعضای شورای شهر در هیئت تطبیق فرمانداری تهران نیز گفت: در فرمانداری هم وقت محدود بود و من از اعضای شورای شهر می خواهم که در مواردی که رفع ابهام لازم است ابهامات را رفع کنند و پاسخ را به فرمانداری ارسال کنند.

 سیدحسن رسولی عضو دیگر کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر نیز پیشنهاد کرد در خصوص ایراد هیئت تطبیق به بودجه فرهنگی، این ایراد ابتدا در کمیسیون مربوطه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر بررسی و سپس به صحن شورای شهر بیاید.

محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران نیز در این جلسه پیشنهاد کرد: ایرادات فرمانداری نسبت به ردیف‌های بودجه که به کمیسیون معماری و شهرسازی مربوط می شود، ابتدا در این کمیسیون بررسی و سپس به صحن شورای شهر بیاید.

اعضای شورای شهر تهران در نهایت پاسخ و نظر کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران را با ۱۵ رای موافق و بدون مخالف تصویب کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز