خبرگزاری کار ایران

دستگیری عاملان نزاع و تیراندازی در بهبهان

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۱۸۵

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان از دستگیری ۶نفر از عاملان نزاع و تیراندازی غیرمجاز در بخش "تشان" این شهر، خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "رضا پاپی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: عصر روز گذشته، در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع نزاع و درگیری به صورت مسلحانه در بخش "تشان" این شهرستان، بلافاصله نیروهای پلیس به محل اعزام و ضمن مهار درگیری، تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد عده ای از اهالی دو روستا به دلیل اختلافات ملکی اقدام به منازعه و تیراندازی کرده اند که در اثر آن ۳ نفر جان خود را از دست داده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان با بیان اینکه با اقدام به موقع پلیس ضمن مهار نزاع  ۶ نفر از عاملان نزاع دستگیر شده اند، تصریح کرد:دستگیری سایر منازعان با هماهنگی مقام قضائی در دستور کار است.

سرهنگ پاپی گفت: بلافاصله با تشکیل جلسه شورای تامین و دعوت از بزرگان و ریش سفیدان هر دو طرف منازعه و ارشاد آنان به خویشتن داری و تبعیت از قانون از ادامه نزاع پیشگیری کرده و با گشت زنی مستمر و استقرار نیروهای انتظامی در بخش "تشان" بحمدلله توانسته ایم نظم و امنیت را به منطقه برگردانیم و هم اینک آرامش در این بخش حاکم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز