خبرگزاری کار ایران

کاهش آلودگی هوا و افتتاح خط ۶ مترو دو عیدی برای شهروندان تهرانی

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۱۵۹

شهردار تهران درخصوص عیدی به شهروندان گفت: ممکن است پس از جلسه هیات دولت که روز دوشنبه برگزار می شود، خبر خوشی به شهروندان تهرانی بدهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیروز حناچی در حاشیه صحن علنی شورای شهر تهران و در جمع خبرنگاران درخصوص افق سال ۹۸ گفت: سالی که نکوست از بهارش پیداست. اواخر سال ۹۷ اوضاع ما به جهت ترافیک و آلودگی هوا خیلی بهتر و منحصر به فرد بود. البته نزولات جوی در این زمینه موثر بود اما تلاش همکاران ما نیز اثر گذار بود. ضمناً در ماه اول سال ۹۸ و نیمه دوم آن خط ۶ مترو را افتتاح خواهیم کرد.

 شهردار تهران در خصوص ۶۲ پرونده با برج باغ که از شورای شهر مجوز ساخت گرفتند گفت: زمانی که ترمز یک قطار را می کشیم ممکن است خط ترمز آن حتی هزار متر باشد. بنابراین این شصت و دو برج باغ نیز طبیعی است.

وی در پاسخ به این سوال که ۲ باغ از ۶۲ برج باغ مجوز گرفته از شورا متعلق به شهرداری است، گفت: این ۲ باغ متعلق به تعاونی کارکنان شهرداری است و آنها نیز شرکت حساب می شوند.  وضعیت کنونی که درخصوص ۶۲ برج باغ پیدا کرده ایم، قابل پیش بینی بود و تلاش می کنیم باغات تهران را حفظ کنیم.

 وی در خصوص اصلاحیه بودجه ۹۷ نیز گفت: باید عملیات مالی را در سال مالی انجام دهیم. بخش هایی از بودجه ۹۷ نیاز به جابجایی داشت که در لایحه اصلاحیه آنها را آورده ایم. یک بخش مربوط به اتوبوسرانی است و بخش های دیگر مربوط به سازمان بازنشستگی، آتش نشانی و دو مورد جابه‌جایی ردیف های تملک دارایی و سرمایه ای است.

 وی همچنین از بازدید پارک های شمال و شمال غرب تهران که در آن جنگل کاری صورت گرفته است نیز خبر  داد.

شهردار تهران در پاسخ به این سوال که چه خبر خوشی برای شهروندان تهرانی برای سال ۹۸ دارید، گفت: روز دوشنبه جلسه هیئت دولت داریم و ممکن است پس از آن خبر خوشی را به شهروندان تهرانی بدهیم.

شهردار تهران کاهش آلودگی هوا و افتتاح خط ۶ مترو را دو عیدی برای شهروندان تهرانی برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز