خبرگزاری کار ایران

ملکی به ایلنا خبر داد؛

انفجار و حریق در مواد محترقه در نازی‌آباد

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۹۳۱

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از حریق و انفجار در مواد محترقه یک فروشنده مواد محترقه خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جزییات این حادثه گفت: عصر امروز یک مورد حادثه آتش‌‌‌‌سوزی در محله نازی‌‌‌آباد، خیابان اکبر مشهدی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌‌نشانی اطلاع داده می‌‌‌شود.

وی با بیان اینکه فاصله دو ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شد، اظهار داشت: در محل حادثه مشاهده می‌شود فردی به عنوان دستفروش در کنار خیابان بساط پهن کرده و مشغول فروش و عرضه مواد محترقه بود به دلیل نامشخصی این مواد دچار آتش‌‌سوزی و انفجار می‌‌شود.

سخنگوی سازمان آتش‌‌نشانی با بیان اینکه بر اثر پرتاب شدن این مواد به اطراف احتمال داده می‌‌شد آتش به اطراف سرایت کند، تصریح کرد: خودرویی نیز در کنار خیابان پارک بود که بخشی از این خودرو که مشرف به این فرد بود آتش گرفته بود. همچنین با پرتاب شدن ترقه‌‌ها به اطراف احتمال داده می‌‌‌شد مغازه‌‌‌ها دچار حریق شود. حتی برخورد ترقه‌‌‌ها به تابلو باعث شده بود آسیب‌هایی به این تابلو وارد شود.

ملکی با بیان اینکه مغازه‌‌‌داران به سرعت درب مغازه را بسته و کرکره‌‌ها را پایین کشیدند و خوشبختانه مشکلی برای آنها ایجاد نشده بود، خاطرنشان کرد: آتش‌‌‌نشانان به سرعت آتش را خاموش کردند و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز