خبرگزاری کار ایران

جاعلان اسناد را شناسایی کنید

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۸۴۹

پلیس آگاهی شهرستان فردیس با انتشار تصاویر متهمانی که با جعل اسناد سرقتی خودرو ، آن ها را همزمان به چند نفر می فروختند از شهروندان خواست تا چنانچه با این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند جهت اعلام شکایت به پلیس آگاهی شهرستان فردیس مراجعه کنند .

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بیژن جنتی" فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با اعلام این خبر گفت : درپی دریافت یک فقره پرونده نیابت قضائی به شکایت یکی از شهروندان به پلیس آگاهی شهرستان فردیس مبنی بر خرید یک دستگاه خودرو "اسپورتیج" در جاده ملارد با سند جعلی ، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری شهرستان فردیس قرار گرفت .

وی گفت : در بررسی جزئیات پرونده محرز شد که خریدار خودرو به منظور تعویض پلاک مراجعه می کند که از طریق کارشناسان متوجه جعلی بودن سند مالکیت خودرو می شود .

این مقام انتظامی افزود : با تحقیقات تکمیلی ماموران مشخص شد که خودرو در تهران به مدت ۱۰ روز اجاره شده و سند آن که در اصل متعلق به یک دستگاه خودرو ال ۹۰ است به نام فرد دیگری انتقال داده شده و نامبرده نیز خودرو را به مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به شاکی فروخته است .

سرهنگ جنتی بیان کرد : بلافاصله مالک خودرو ال ۹۰ به پلیس آگاهی دعوت و در تحقیقات ماموران اظهار کرد که مدارک خودروی وی در تهران سرقت شده که با اقدامات پلیسی فروشنده خودرو در یک عملیات غافلگیرانه در غرب استان تهران شناسایی و دستگیر شد .

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس افزود : متهم دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان فردیس به جرم خود مبنی بر سرقت مدارک خودرو و جعل سند و فروش آن به چندین نفر با همدستی ۳ نفر دیگر اعتراف کرد .

وی گفت : با توجه به این که هیچ آدرسی از متهمان دردست نبود تحقیقات گسترده در خصوص شناسایی ردی از متهمان آغاز شد تا این که مخفیگاه آن ها در تهران شناسایی و با دریافت نیابت قضائی اکیپی از ماموران به مکان مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه هر ۳ متهم را دستگیر و در بازرسی از آن جا ۳۰ عدد مهرژلاتینی ، مدارک شناسایی ، چک بانکی ، ۲دستگاه اهرم پرسی مخصوص مهرهای برجسته ، برگ های اجاره نامه اتحادیه املاک و اسکنر مخصوص جعل سند کشف شد .

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: با دستور بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فردیس تصاویر سارقان بدون پوشش منتشر شد تا چنانچه از شهروندان به این شیوه کلاهبرداری شده جهت اعلام شکایت به آدرس جاده ملارد –خیابان اهری - پلیس آگاهی شهرستان فردیس مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۳- ۰۲۶۲۱۸۷۸۹۶۲ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز