خبرگزاری کار ایران

ایجاد ۶۰۰ کمپ نوروزی اورژانس در ۳۰ کیلومتری شهرها

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۷۶۷

رییس اورژانس کشور از آمادگی کامل نیروهای اورژانس در طرح نوروزی 98 خبر داد و گفت: بیش از ۶۰۰ کمپ نوروزی را در ۳۰ کیلومتری شهرها به دلیل اینکه ۶۰ درصد تصادفات در این نقاط رخ می‌دهد، ایجاد کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیر حسین کولیوند رئیس اورژانس کشور صبح امروز در رزمایش بزرگ خدمات سفر نوروز ۹۸ با اشاره به حضور اورژانس کشور در طرح ترافیکی نوروز ۹۸ گفت: اورژانس کشور برنامه‌های متنوعی را برای آسایش و آرامش هموطنان در نظر گرفته است. در سازمان اورژانس کشور تلاش می‌کنیم با استفاده از تمام توان و ظرفیت خود و همچنین همکاری با سایر نهادهای مربوطه، تعداد تلفات جاده‌ای را کاهش دهیم.

وی به تجهیزات اورژانس کشور در طرح نوروزی ۹۸ اشاره کرد و گفت: تعداد ۵۵۰۰ آمبولانس، ۴۱ فروند اورژانس هوایی، ۳۳۰ موتور آمبولانس و ۴۱ اتوبوس آمبولانس از جمله تجهیزات ما برای طرح نوروزی ۹۸ است.

رییس اورژانس کشور خاطرنشان کرد: بیش از ۶۰۰ کمپ نوروزی را در ۳۰ کیلومتری شهرها به دلیل اینکه ۶۰ درصد تصادفات در این نقاط رخ می‌دهد، ایجاد کرده‌ایم تا بتوانیم اگر خدایی نکرده تصادفی رخ داد در لحظات اولیه تصادف به مصدومان برسیم و تعداد تلفات جاده‌ای را کاهش دهیم.

کولیوند با بیان اینکه در قالب بحث سلامت و پزشکی هم به همراه وزارت بهداشت فعال هستند، به ارائه خدمات می‌پردازیم، تصریح کرد: نظارت کاملی را بر رستوران‌های بین جاده‌ای هم از نظر مواد اولیه سالم و هم نحوه پخت و پز آنها داریم. همچنین خدمات دندانپزشکی به علاوه سایر خدمات ما در شهرستان‌ها در نوروز ۹۸ به صورت جدی پیگیری می‌شود و دندانپزشکان ما آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

در ادامه این رزمایش ولی تیموری رئیس ستاد خدمات سفر گفت: ۲۲ نهاد و دستگاه اجرایی در طرح نوروزی ۹۸ مشارکت دارند. همچنین ۱۱ هزار راهنمای گردشگری به شهروندان در نوروز ۹۸ خدمات فرهنگی و گردشگری ارائه می‌دهند.

به گفته تیموری در نوروز ۹۸ افزایش قیمتی در نرخ هتل‌ها و مراکز تفریحی و گردشگری نداریم.

در ادامه نیز علی‌اصغر پیوندی با اشاره به حضور نیروهای امداد و نجات در طرح نوروزی ۹۸ خاطرنشان کرد: ۵۵۰۰ امدادگر در ۱۴۲۱ پایگاه و پست نوروزی را در طرح نوروزی بکارگیری می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز