خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش درباره اختلال در برخی فیش‌های حقوقی

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۶۴۹

در پی انتشار مطلبی در فضای مجازی تحت عنوان "فیش میلیاردی یک فرهنگی" و برخی ابهامات که در این‌باره مطرح شد، وزارت آموزش و پرورش توضیحاتی را برای تنویر افکار عمومی و رفع برخی نگرانی‌های مطرح شده منتشر کرد.

به گزارش ایلنا از مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌وپرورش، از روز گذشته تصاویری از فیش‌های حقوقی منسوب به فرهنگیان محترم در فضای مجازی منتشر گردیده که مبالغ بالایی به عنوان حقوق دریافتی در آن درج شده بوده است. اگر چه ساعتی پس از این اتفاق فیش های مذکور اصلاح و این موضوع  نیز توسط  صاحبان فیش در فضای مجازی اعلام شد اما به خاطر آنکه برخی ابهامات درباره علت این اتفاق منتشر شده است، توضیحاتی به شرح ذیل ارائه می گردد:

1-در خصوص مشکل پیش آمده در مورد فیش های حقوقی سال ۱۳۹۴ ( فقط زمستان ۹۴)  تصریح می‌شود که این مشکل کاملا مربوط به اختلال فنی در فرایند تبدیل اطلاعات بوده و برای ساعاتی محدود رخ می‌دهد و البته بلافاصله پس از اطلاع از وقوع مشکل مذکور، مسئولان مرکز فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش اقدام به شناسایی مشکل و رفع آن کرده و در حال حاضر هیچ اختلالی در سامانه فیش حقوقی وجود ندارد.

2- در پاسخ به طرح این موضوع که «فیش‌های حقوقی سال 94 و قبل از آن در سامانه فیش حقوقی قابل مشاهده نیست» لازم به ذکر است که فعالیت رسمی سامانه فیش حقوقی فرهنگیان از سال ۱۳۹۵ آغاز شده است و فرهنگیان محترم از این تاریخ به بعد فیش حقوقی خود را دریافت می کرده اند، بنابراین امکان اینکه فیش سالهای قبل از 95 را دریافت کنند، کلا ‌وجود نداشته است. البته به منظور بهره مندی از اطلاعات حقوقی سنوات قبل، فرایند تبدیل اطلاعات از سامانه های قدیمی به پرتال فیش، در حال پیاده سازی است و در آینده‌ای نزدیک این امکان برای کلیه فرهنگیان فراهم خواهد شد.

3- لازم است همکاران محترم خانواده بزرگ آموزش و پرورش مطمئن باشند که هیچ مشکلی در خصوص فیش‌ حقوقی آنان وجود ندارد و اختلال به وجود آمده صرفا مشکل فنی بوده است که با اقدام سریع مرکز فناوری اطلاعات، سریعا مرتفع گردیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز