خبرگزاری کار ایران

ارتقای کیفیت بازدید از مجموعه میراث جهانی تخت جمشید

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۴۷۸

​پایگاه میراث جهانی تخت جمشید در راستای ایجاد مشارکت و بهره‌گیری از ظرفیت نهادهای غیردولتی در حمایت، پشتیبانی و معرفی بهتر ارزش‌های فاخر محوطه میراث جهانی تخت جمشید و مجموعه حریم آن تفاهم‌نامه‌ای با بانک آینده منعقد کردند.

بر گزارش ایلنا، همکاری در توسعه تسهیلات رفاهی و خدمات مجموعه و ارتقای کیفیت بازدید از محوطه‌‌‌‌های تخت جمشید و نقش رستم، همکاری در برگزاری رویدادهای علمی، فرهنگی و هنری، مشارکت در تولید محتوا، انتشارات و اطلاع‌‌رسانی، همکاری در تامین زیرساخت‌‌‌های مورد نیاز مجموعه و هماهنگی، جهت‌‌‌دهی و ساماندهی امور تبلیغات و اطلاع‌‌رسانی از مهمترین اهداف این تفاهمنامه هستند.

حمید فدایی، مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید این تفاهم‌‌‌نامه را گامی نو در راستای ارتقای کیفیت بازدید از مجموعه میراث جهانی تخت جمشید قلمداد کرد. 

وی ادامه داد: از محورهای اصلی این تفاهم‌‌‌نامه توسعه تسهیلات رفاهی مجموعه در راستای ارتقا کیفیت بازدید، تهیه بسته‌‌‌های اطلاع‌‌رسانی و تبلیغاتی جهت استفاده بازدیدکنندگان، ایجاد ارتباط با بازدیدکنندگان جهت ارائه خدمات مشترک، ساماندهی و ارتقای کیفی و نحوه ارائه خدمات در بخش‌‌‌‌های مختلف پایگاه مشتمل بر موزه و کتابخانه و سامانه‌‌‌‌های مربوطه، همکاری مشترک در انجام پروژه‌‌‌های ارتقای کیفیت، نگهداری و بهره‌‌‌‌برداری و بازدید از محوطه‌‌‌‌های تخت جمشید و نقش رستم و همکاری مشترک در انجام پروژه‌‌‌های ساماندهی، حفاظت و نورپردازی محوطه‌‌های تخت جمشید و نقش رستم است. 

فدایی افزود: طراحی و ساماندهی اجرای مراسم نوروز، طراحی و اجرای پاویون‌‌‌های خدماتی، عملیاتی و غیره، طراحی و اجرای نورپردازی مراسم نور و صدا، ایجاد فضای هم‌‌افزایی و آموزش کودکان در حوزه میراث فرهنگی، بازسازی و ساماندهی اقامتگاه‌‌های مجموعه میراث جهانی پارسه، برخی از برنامه‌‌های اجرایی بانک آینده در نوروز ۹۸ در راستای تحقق اهداف این تفاهم‌‌‌نامه است.

یادآوری می‌شود این تفاهم نامه سه سال اعتبار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز