خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر بهداشت؛

طرح مدیریت مهندسی بهداشت محیط در سلامت نوروزی آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۷۴۷

در مراسمی با مانور واحدهای بهداشت محیط دانشگاه های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ایران و با حضور وزیر بهداشت، طرح مدیریت مهندسی بهداشت محیط در سلامت نوروزی با هدف تشدید نظارت ها در ایام نوروز در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش ایلنا، با ابلاغ دستورالعمل بهداشت محیط در ایام نوروز از اول اسفندماه توسط معاون بهداشت وزارت بهداشت به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، طرح مدیریت مهندسی بهداشت محیط در سلامت نوروزی به طور رسمی از امروز در کشور آغاز شد.

در این طرح در روزهای تعطیل عید نوروز ۱۰۰۰ تیم عملیاتی سیار و در روزهای غیرتعطیل در این ایام، ۳ هزار تیم بهداشت محیط با ۶ هزار بازرس در سراسر کشور با نظارت های خود، سلامت مسافران نوروزی را تامین می کنند.

نظارت و بازرسی اماکن عمومی، بین راهی، اماکن حساس مانند هتل ها، رستورانها، اقامتگاه ها و پایانه های مرزی و مسافربری از جمله وظایف تیم های بازرسی بهداشت محیط است که در صورت مشاهده تخلف، مجازات هایی مانند اخطار کتبی، معرفی به مراجع قضایی، تعطیلی موقت و پلمپ واحدها اعمال می شود.

گفتنی است این طرح از امروز ۲۰ اسفند در کشور آغاز می شود و تا ۱۷ فروردین ماه ۹۸ ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز