خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح سرویس‌رسانی ایمن در شب چهارشنبه سوری

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۶۹۶

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: در طرح استقبال از بهار امسال، استفاده حداکثری از ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی را در برنامه داریم.

به گزارش ایلنا، پیمان سنندجی اظهار داشت: با توجه به ترافیک روز‌های پایانی سال و سخت بودن استفاده از خودروی شخصی، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در طرح استقبال از بهار امسال، با اشتغال حداکثری ناوگان اتوبوسرانی تا آخرین روز سال خدمت‌رسانی خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: بازرسان شرکت واحد اتوبوسرانی، با نزدیک شدن به ایام عید تا ساعات پایانی شب بر فعالیت خطوط نظارت ویژه خواهند داشت تا در صورت افزایش تقاضای سفر، افزایش متناسب ناوگان، به خصوص در خطوط تندرو انجام شود.

سنندجی افزود: در صورت افزایش تقاضای سفر، تعدادی از ناوگان علاوه بر ساعات سرویس‌رسانی معمول، در خطوط منتهی به مراکز خرید تا ساعت ۲۴ خدمت‌رسانی خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره پنج شنبه و جمعه آخر سال و زیارت اهل قبور گفت: برنامه‌ریزی سرویس‌رسانی به شهروندان برای زیارت اهل قبور در پنج شنبه و جمعه آخر سال انجام شده است که بر این اساس شهروندان تهرانی می‌توانند از ساعت ۶:۳۰ صبح از پایانه‌های اصلی شهر همچون رسالت، فلکه دوم تهرانپارس، خاوران، میدان  خراسان و ... به مقصد بهشت زهرا حرکت کنند.

وی همچنین افزود: شرکت واحد اتوبوسرانی برای آخرین سه شنبه سال و شب چهارشنبه سوری طرح سرویس‌رسانی ایمن را خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز