خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان سمنان:

دستگیری قاچاقچی هروئین هنگام معامله/۳۲۲ کیلوگرم هروئین قبل از پخش در تهران کشف شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۶۸۷

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: با کار اطلاعاتی چند ماهه پلیس سمنان و همکاری موثر پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا، کشف ۳۳۲ کیلو "هروئین" را رقم زد.

به گزارش ایلنا، سردار روح الامین قاسمی اظهار داشت:در پی اقدامات اطلاعاتی چند ماهه ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر یکی از عاملان اصلی قاچاق "هروئین" که مواد را از افغانستان به داخل به خصوص نقاط مرکزی کشور منتقل می‌کرد، شناسایی شد.

این مقام ارشد انتظامی از تمرکز تیم ویژه‌ای از ماموران کارکشته پلیس مبارزه با موادمخدر استان بر روی این پرونده خبرداد و افزود: در ادامه تحقیقات، اطلاعات و سرنخ‌هایی از نحوه انتقال یک محموله به دست آمد.

وی تصریح کرد: در همین راستا هماهنگی لازم با مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا نیز به عمل آمد و عملیات دستگیری این سوداگر مرگ آغاز شد.

به گفته سردار قاسمی با هدایت لحظه به لحظه اطلاعاتی از سوی پلیس سمنان و اقدام به موقع ماموران انتظامی در مرکز، خوشبختانه متهم اصلی پرونده هنگام معامله مواد در یکی از مناطق تهران دستگیر شد.

قاسمی از کشف ۳۳۲ کیلو "هروئین" از مخفیگاه متهم خبر داد و افزود: در این عملیات دو نفر دستگیر و پس از تکمیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با تاکید بر این که با تمام توان و قاطعیت کامل با سوداگران مرگ مبارزه می‌کنیم از عموم مردم خواست هر گونه اطلاعات و اخبار خود در زمینه این گونه فعالیت‌های مجرمانه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز