خبرگزاری کار ایران

سرهنگ رحمانی اعلام کرد:

ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه کرج_تهران/بارش برف و باران در ۱۲ استان

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۶۰۹

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در آزادراه کرج_تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های کشور گفت: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادراه کرج - تهران حدفاصل پل کلاک تا گرمدره سنگین است.

وی ادامه داد: در استان‌های اصفهان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، قزوین، قم، مازندران، مرکزی و همدان بارش برف و باران و همچنین در استان‌های خراسان رضوی، سمنان و گیلان بارش باران را شاهد هستیم.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه جهت تردد در محور‌های کوهستانی و برف‌گیر کشور به همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است، خاطرنشان کرد:: در استان‌های اردبیل، خراسان جنوبی و شمالی، زنجان و لرستان مه گرفتگی و در استان‌های کرمان و یزد باد و گرد و خاک را شاهد هستیم.

وی افزود: محور شریانی بدره - دره شهر واقع در استان ایلام و محور‌های غیرشریانی شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود، پونل - خلخال، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، سروآباد - پاوه، رویان - بلده و چاهان - زرآباد تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز