خبرگزاری کار ایران

بازدید وزیر آموزش و پرورش از پروژه احداث مدرسه استثنایی شایستگان

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۴۳۲

وزیر آموزش و پرورش، در دومین برنامه از سفر به شهرستان عسلویه به بازدید مدرسه استثنایی در حال ساخت شایستگان رفت.

به گزارش ایلنا و بنابر اعلام مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش، سید محمد بطحایی در ادامه سفر خود به شهرستان عسلویه، از پروژه نیمه تمام مدرسه  شایستگان  بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند احداث و عملیات عمرانی مدرسه قرار گرفت.

شایان ذکر است، این مدرسه با متراژ ١٧۵٠ مترمربع در هشت باب کلاس ساخته شده است که وزارت نفت آن را تامین اعتبار کرده است و تا اوایل سال ١٣٩٨به بهره‌برداری خواهد رسید.

وزیر آموزش و پرورش همچنین در اولین برنامه سفر یک روزه خود به شهرستان عسلویه، کلنگ احداث مدرسه ١٠کلاسه روستای بستانو را به زمین زد.

سید محمد بطحایی در مراسم آغاز همزمان عملیات اجرایی ٢۵فضای آموزشی و پرورشی با اعتبار ١١٨٠میلیارد ریال در شهرستان های عسلویه، کنگان، دیر و جم استان بوشهر شرکت کرد.

وزیر آموزش و پرورش همچنین کلنگ آغاز عملیات اجرایی دبستان ١٠کلاسه روستای بستانو در شهرستان عسلویه را به زمین زد.

شایان ذکر است، این مدرسه ١٠ کلاسه  با زیربنای ساختمان آموزشی ۱۸۰۰ مترمربع و مبلغ اعتبار، احداث و  تکمیل ۶۹ میلیارد ریال  احداث خواهد شد و تامین کننده اعتبار پروژه دفتر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز و منابع استانی که با  نظارت و تجهیز اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر اقدام به ساخت این واحد آموزشی خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز