خبرگزاری کار ایران

ملکی به ایلنا خبر داد:

حریق در انبار عروسک و اسباب‌بازی در بازار حضرتی

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۳۸۰

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از حریق در انبار عروسک و اسباب‌بازی در بازار حضرتی خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۸:۴۳ صبح امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک انبار کالا در بازار حضرتی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۳ ایستگاه به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان دو طبقه قدیمی با سقف شیروانی بود در طبقه این همکف این ساختمان مغازه عروسک‌فروشی قرار داشت و از طبقه بالا که به وسعت ۸۰ متر بود به عنوان انبار استفاده می‌شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه ظاهرا آتش‌ از قسمت سقف شیروانی که ۲۰۰ متر وسعت داشت آغاز شده بود، خاطرنشان کرد: آتش در دل سقف‌ها بود و دود زیادی نیز مشاهده می‌شد. همچنین آتش به داخل انبار نیز سرایت کرده و آنجا نیز کاملا شعله‌ور بود.

ملکی با بیان اینکه آتش به سرعت در حال سرایت به اطراف بود، ادامه داد: آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده و از چند طرف به آتش حمله‌ور شدند و به سرعت موفق شدند از گسترش آتش به مغازه‌ها و ساختمان‌های اطراف جلوگیری کنند. در حال حاضر عملیات تحت کنترل است و از گسترش بیشتر و سرایت به اطراف جلوگیری شده است.

وی تصریح کرد: تا این لحظه در این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم و نیروهای آتش‌نشانی در حال ایمن‌سازی محل و لکه‌گیری هستند و سپس کارشناسان با حضور در محل علت حادثه را بررسی خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز