خبرگزاری کار ایران

سردار مهماندار در گفت‌وگو با ایلنا:

عمده دوربین‌های ورودی تهران کد جریمه معاینه فنی گرفته‌اند

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۹۲۱

رییس پلیس راهور تهران بزرگ در واکنش به انتقاد از عدم اعمال جریمه معاینه فنی در ورودی‌های شهر تهران گفت: در حال حاضر به بخش عمده دوربین‌های ورودی کد جریمه معاینه فنی اختصاص داده شده، اما هنوز این بخش راه‌اندازی نشده و پس از مرحله تست راه می‌افتد.

سردار محمدرضا مهماندار در گفتگو با خبرنگار ایلنا درباره جریمه‌های مربوط به فقدان معاینه فنی گفت: در سطح شهر دوربین معاینه فنی نداریم، اما کل دوربین‌های سطح شهر تهران کار کنترل معاینه فنی را هم انجام می‌دهند. این دوربین‌ها پلاک‌ها را برداشت می‌کنند، بعد با سامانه سیمفای وزارت کشور مطابقت می‌دهند و هر خودرویی را که فاقد معاینه فنی باشد، جریمه می‌کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: متخلفان روزانه 50 هزار تومان جریمه می‌شوند.

وی در واکنش به این پرسش که چرا گفته می‌شود با وجود انجام هزینه برای نصب دوربین‌های پلاک‌خوان در ورودی‌های شهر جریمه معاینه فنی در این ورودی‌ها اعمال نمی‌شود، گفت: شهرداری در ورودی‌های شهر تهران دوربین‌هایی را نصب کرده است و هر دوربین جدیدی نیاز به تست و کنترل دارد. ما این آزمایش‌ها را انجام می‌دهیم و پس از تایید به آنها کد اختصاص می‌دهیم تا شروع به جریمه کردن خودروهای متخلف کنند.

سردار مهماندار افزود: بخش عمده‌ای از کار اختصاص کد به دوربین‌های ورودی شهر تهران اکنون انجام شده، اما درخصوص تعدادی از این دوربین‌ها به خاطر اینکه تست‌های آنها جواب نداده، هنوز بخش معاینه فنی‌شان راه‌اندازی نشده است؛ با این حال کار آنها هم در حال انجام است و به زودی بخش معاینه فنی‌شان راه می‌افتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز