خبرگزاری کار ایران

ذبح و بسته‌بندی غیربهداشتی گوشت مرغ در یک واحد مسکونی

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۸۰۸

فردی که به صورت غیر بهداشتی اقدام به ذبح و بسته بندی گوشت مرغ در واحد مسکونی خود و توزیع آن در بازار می کرد در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی استان دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد حسن اسماعیلی در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان اصفهان در اجرای طرح ها و ماموریت های خود با تحقیقات علمی و رصد اطلاعاتی خود از بازار گوشت و مرغ، فردی که در زمینه بسته بندی و توزیع غیر بهداشتی گوشت مرغ اقدام می کرد را مورد شناسایی قرار دادند.

وی افزود: این فرد یک واحد مسکونی در حاشیه شهر اصفهان اجاره کرده و پس از تهیه مرغ به صورت کاملاً غیر بهداشتی آنها را ذبح و بسته بندی می کرد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان خاطر نشان کرد: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم با همکاری و مشارکت اداره بهداشت و دامپزشکی و با اخذ دستور مقام قضائی از محل مذکور بازرسی به عمل آوردند.

سرهنگ اسماعیلی بیان کرد: در نتیجه این عملیات یک هزار و ۴۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ که به صورت غیر بهداشتی در حال بسته بندی بوده را کشف و از توزیع آن در بازارجلوگیری به عمل آوردند.

این مقام انتظامی با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با تهدیدکنندگان بهداشت و سلامت عمومی مردم اظهار داشت: نوسانات شدید بازار در حوزه برخی اقلام اساسی سبب شده تا افراد سودجو و فرصت طلب بدون در نظر گرفتن سلامت شهروندان از هر راهی به دنبال کسب منافع خود باشند که در این راستا از شهروندان تقاضا داریم گزارش های خود از اقدامات مجرمانه این گونه افراد را سریعاً از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند تا در سریع ترین زمان ممکن با آن ها برخورد صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز