خبرگزاری کار ایران

توضیحات رییس کمیته بودجه شورای شهر درخصوص بودجه سازمان‌ها و شرکت‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۷۷۰

رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص بودجه سازمان ها و شرکت‌های شهرداری تهران توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید فراهانی، رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران در صدوسی امین جلسه شورا در توضیح بودجه شرکت ها و سازمان های شهرداری تهران در سال ۹۸ تاکید کرد: هرگونه کاهش در سود یک سازمان و شرکت خاص صرفا در صورتی قابل بررسی است که میزان افزایش آن در حوزه سازمان ها و شرکت های همان ماموریت پیشنهاد شود.

وی افزود: با عنایت به مصوبات شورا در جریان بررسی بودجه عمومی شهرداری تهران در روز گذشته؛ کلیه اعتبارات مصوب در بخش هزینه ای ( کمک شهرداری) و تملک دارائی سرمایه ای ( وجوه اداره شده و درآمد کارگزاری ناشی از آن) پس از درج در سامانه بودجه عمومی مستقیماً در جداول بودجه شرکتی منعکس خواهد شد. این اعتبارات همان اعتبارات دوبار منظور شده است و تغییر آنها در بودجه عمومی در بودجه شرکتی نیز منعکس خواهد شد.

رئیس کمیته بودجه و نظارت اضافه کرد: اعتبارات پیشنهادی شهرداری در حوزه سازمان ها و شرکت ها برای سال ۱۳۹۸ مورد تایید کمیسیون برنامه و بودجه است و سود پیشنهادی شهرداری برای شرکت ها و سازمان ها نیز مورد تایید این کمیسیون است و با توجه به تصویب سرجمع سود شرکت ها و سازمان ها در جدول منابع هر گونه کاهش در سود یک سازمان و شرکت خاص صرفا در صورتی قابل بررسی است که میزان افزایش آن در حوزه سازمان ها و شرکت های همان ماموریت پیشنهاد شود در غیر اینصورت پیشنهاد قابل طرح و بررسی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز