خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی ابقا شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۳۰۰

وزیر آموزش و پرورش طی حکمی حمیدرضا عظمتی را در سمت رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی ابقاء کرد.

به گزارش ایلنا، محمد بطحائی وزیر آموزش و پرورش طی حکمی حمیدرضا عظمتی را در سمت رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی ابقاء کرد.

در این حکم آمده است: با عنایت به تعهد، شایستگی علمی و تجارب ارزنده آن جناب در آموزش عالی، در اجرای ماده‌ی ۸ اساسنامه دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، مصوب ۱۳۷۹ شورای گسترش آموزش عالی و به استناد تبصره ۳ ماده ۴ آئین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش‌عالی پژوهشی و فناوری، مصوب جلسه‌ی ۶۸۴ مورخ دوازدهم دی ماه ۸۹ شورای عالی انقلاب فرهنگی و تأیید وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به موجب این ابلاغ در سمت رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مدت ۴ سال (بر اساس شرح وظایف پیوست) ابقاء می‌شوید.

امید است با توکل به خداوند متعال در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و شعارهای رئیس جمهوری با بهره‌مندی از تجربیات و نظرات ارزنده استادان و محققان گرامی و مدیران و کارشناسان وزارت متبوع و دانشگاه و نیز همکاری دانشگاهیان و دانشجویان و تشکل‌ها در جهت اعتلای امور علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه موفق بوده و برنامه‌های اینجانب را محقق نمائید. توفیق روزافزونتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز