خبرگزاری کار ایران

انتخابات شورایاری‌ها تا تیر سال آینده برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۲۶۱

انتخابات شورایاری‌ها با موافقت اعضای شورای شهر تهران سال آینده برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید آرش حسینی، نایب رییس ستاد شورایاری‌ها صبح امروز در یکصد و بیست و نهمین جلسه صحن علنی شورای شهر در دفاع از طرح دو فوریتی برگزاری انتخابات شورایاری‌ها تا تیر ماه گفت: چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها تیر ماه سال آینده به پایان می‌رسد و این مسئله ضروری می‌سازد تا مقدمات انتخابات شورایاری‌ها تدارک دیده شده و مجوز انجام برگزاری انتخابات از سوی اعضای شورا به ستاد شورایاری‌ها و شهرداری داده شود.

وی ادامه داد: در این چارچوب نامه‌ای هم برای وزارت کشور ارسال شد و وزیر کشور نیز با برگزاری انتخابات شورایاری‌ها موافقت کردند.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه موافقت فرمانداری نیز اخذ شده است، اظهار داشت: فرمانداری موافق عملیاتی شدن انتخابات شورایاری‌ها است و اقدامات مقدماتی این کار از جمله تهیه آیین‌نامه برگزاری انتخابات و مقدمات اجرایی انجام شده است.

حسینی میلانی درباره زمان پیشنهادی تصریح کرد: امیدواریم تا پیش از آغاز ماه رمضان این کار انجام شود و مطرح شدن ماه تیر برای تاکید بر سقف زمانی است.

وی افزود: با فرمانداری برای برگزاری انتخابات هماهنگ کاملی وجود دارد و مورد حمایت و تایید است.

گفتنی است این طرح دو فوریتی که با هشت امضا به هیات رئیسه داده شده بود، به اتفاق آرا به تایید رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز