خبرگزاری کار ایران

پورسیدآقایی مطرح کرد:

بهسازی و رفع نواقص ترافیکی سطح شهر در آستانه نوروز

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۰۱۳

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آغاز طرح استقبال از بهار ۹۸ در مجموعه حمل و نقل و ترافیک پایتخت از اول اسفند خبر داد و تاکید کرد: ساماندهی برنامه‌ها و فعالیت‌های پایانه‌های حمل و نقل عمومی بین شهری و درون شهری، افزایش ساعت کار روزانه در خطوط دارای تقاضا، سرویس‌‌‌رسانی ۲۴ ساعته در خطوط مورد نیاز از جمله محورهای مورد تاکید است.

به گزارش ایلنا، محسن پورسیدآقایی با بیان اینکه همه ساله در پایان سال و با نزدیک شدن به بهار نو، تعداد سفرهای روزانه در سطح شهر افزایش قابل توجهی می‌‌‌یابد، گفت: رویکرد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، ارائه مناسب تسهیلات حمل و نقلی، استفاده حداکثری از توان ناوگان حمل ونقل عمومی متناسب با افزایش تقاضای سفرها جهت افزایش سهولت تردد شهروندان تهرانی بوده که از اسفند ماه جاری آغاز و تا پایان فروردین ماه سال جدید ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به این که شناسایی نواقص و مشکلات ترافیکی نواحی بر اساس محورهای فعالیت در قالب طرح استقبال از بهار ۹۸ در این معاونت مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت، اظهار داشت: نگهداشت مسیر و ایستگاه‌‌‌های بی آر تی و ایستگاه‌های اتوبوس، ساماندهی و نگهداشت پایانه‌های اتوبوس و تاکسی و ایمن سازی و همسطح‌‌‌سازی معابر، نگهداشت تجهیزات هوشمند ترافیکی، بهسازی شبکه معابر از جمله اقداماتی است که به این منظور در نظر گرفته شده است.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به افزایش حجم سفرهای نوروزی و با تاکید بر اهمیت ایمنی خودرو از افزایش ساعت کار مراکز معاینه فنی در شهر تهران خبر داد و تصریح کرد: هم‌اکنون مرکز معاینه فنی بیهقی به صورت شبانه‌‌‌روزی در حال فعالیت است این در حالی است که همزمان با افزایش تقاضا و به منظور خدمات‌رسانی بهتر به مراجعه‌‌کنندگان، سایر مراکز بصورت ۲ و ۳ شیفت فعالیت خواهند کرد.

پورسیدآقایی با اعلام اینکه آراستگی و پیراستگی شهر از نظر امکانات ترافیکی، ساماندهی و استمرار خدمات حمل و نقلی در آستانه بهار ۹۸ مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: ساماندهی برنامه‌ها و فعالیت‌های پایانه‌های حمل و نقل عمومی بین شهری و درون شهری و اجرای برنامه‌های هدایت ترافیکی شامل خط کشی و نصب تابلو از دیگر محورهای مورد تاکید است.

به گفته وی، اجرای برنامه‌های آموزش ترافیکی به شهروندان جهت سفرهای نوروزی، تداوم آموزش و اطلاع‌‌‌رسانی در راستای ارتقاء فرهنگ عبور و مرور با نصب بنر در میادین و تقاطع ها با هدف روانسازی جریان ترافیک از جمله اقدامات معاونت آموزش سازمان حمل ونقل و ترافیک خواهد بود.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: ایام تعطیلا نوروز به دلیل کاهش سفرهای درون شهری بهترین زمان برای عملیات بهسازی و شبکه معابر و نصب علایم ،خطکشی و تجهیزات ایمنی در سطح معابر و ترمیم و مرمت ایستگاه‌ها و پایانه‌ها  همچنین رفع نواقص در تجهیزات هوشمند ترافیکی نصب شده در سطح شهر است.

پورسیدآقایی اضافه کرد: ساماندهی برنامه‌ها و فعالیت‌های پایانه‌های حمل و نقل عمومی بین شهری و درون‌‌شهری، افزایش ساعت کار روزانه در خطوط دارای تقاضا، سرویس‌‌‌رسانی ۲۴ ساعته در خطوط مورد نیاز، اجرای برنامه‌های هدایت ترافیکی شامل خط‌‌کشی و نصب تابلو و رفع نواقص تابلوهای هدایت مسیر ضروری و تعویض موارد آسیب‌‌دیده از دیگر اقدامات در دست اجرا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز