خبرگزاری کار ایران

اختصاص بودجه خاص به مناسب‌سازی معابر برای معلولان و کم‌توانان

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۹۳۶

اعضای شورای شهر تهران با اختصاص بودجه برای مناسب سازی معابر برای معلولان و کم توانان در قالب یک تبصره الحاقی به بودجه ۹۸ شهرداری موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اعضای شورای شهر تهران در جلسه نوبت عصر پس از پایان بررسی تبصره‌های 38 گانه لایحه بودجه 98 شهرداری به بررسی تبصره‌های پیشنهادی و الحاقی اعضای شورای شهر پرداختند.

در این جلسه تبصره پیشنهاد زهرا صدراعظم نوری که به امضای تعداد دیگری از اعضای شورای شهر تهران هم رسیده بود مورد بررسی قرار گرفت که به این شرح است: شهرداری تهران موظف است بودجه با عنوان «روان‌سازی عبور و مرور پیاده» را صرفا در حوزه مناسب‌سازی فضاهای شهری برای توان‌یابان و اقشار کم‌توان جسمی – حرکتی و ذهنی هزینه کنند. همچنین در راستای مناسب سازی فضاهای شهری برای توان‌یابان، سالمندان و کودکان و سایر اقشار آسیب‌پذیر جسمی – حرکتی و ذهنی به منظور تحقق شعار «تهران، شهری برای همه» به میزان 10 درصد از سرجمع هر یک از ردیف‌های تحت عنوان «بازپیرایی، ترمیم و تجهیز بوستان‌ها و فضاهای سبز» ، «احداث و تکمیل پایانه‌ها و پارکینگ‌های مترو»، «بازسازی و تعمیرات اساسی ساختمان‌های اداری» و «احداث سرویس‌های بهداشتی در معابر» به ترتیب برای مناسب‌سازی بوستان‌ها، پیاده‌روها و تفرجگاه‌ها، مناسب‌سازی پایانه‌ها و ایستگاه‌ها با اولویت ایستگاه‌های پرتردد، مناسب‌سازی ساختمان‌های اداری و سرویس‌های بهداشتی هزینه کنند.

این پیشنهاد با 16 موافق و بدون مخالف به تصویب رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز