خبرگزاری کار ایران

برخورداری استارتاپ‌ها از تسهیلات شهرداری در ازای پرداخت ۱ تا ۱ و نیم درصد از درآمدشان

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۸۵۴

با توافق اعضای شورای شهر تهران، کسب و کارهای نوین در ازای پرداخت ۱ تا ۱ و نیم درصد از درآمد خود می توانند از تسهیلات شهرداری برخوردار شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اعضای شورای شهر تهران در جلسه نوبت صبح امروز و در جریان بررسی لایحه بودجه ۹۸ شهرداری به بررسی تبصره ۳۷ پرداختند.

 در تبصره ۳۷ شهرداری موظف شده است حداکثر تا پایان تیر ماه ۹۸ با هدف برپایی و تحقق تهران هوشمند اقداماتی را به انجام برساند. در بند (ت) این تبصره شهرداری موظف شده است نسبت به تسهیل استقرار و شروع فعالیت های دانش بنیان و کسب و کارهای نو آور در اماکن شهری منتخب و ساختمان‌های محدوده پیرامونی شهر با عرضه خدمات مختلف شهرداری از جمله مجوز محل کار از یک پنجره واحد خدمات شهرداری و کسب سهم درآمد از این گونه فعالیت‌ها، با عقد قرارداد تامین انواع خدمات شهری مورد نیاز برای شرکت های استارت آپ، نوآور و خلاق اقدام کند.

 سید محمود میرلوحی، عضو شورای شهر تهران پیشنهاد داد در این بند این مطلب هم گنجانده شود که کسب و کارهای نوین که درآمد آنها تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان است، از درآمد خود سهمی به شهرداری پرداخت نکنند. همچنین کسب و کارهای نوین که از ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان درآمد سالانه دارند، ملزم شوند تا یک درصد از درآمد خود را به شهرداری پرداخت کنند و کسب و کارهای نوین که درآمد سالانه آنها یک میلیارد به بالا است، یک و نیم درصد از درآمد خود را به شهرداری پرداخت کنند.

این پیشنهاد میرلوحی با رای اعضای شورای شهر تهران تصویب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز