خبرگزاری کار ایران

آزادی گروگان در کمتر از ۵ ساعت توسط پلیس چابهار

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۷۲۶

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از آزادی یک گروگان از چنگال گروگانگیران در کمتر از ۵ ساعت توسط پلیس شهرستان چابهار خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حیدرعلی کیخا مقدم با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۲ و ۳۳ دقیقه بامداد ششم اسفندماه جاری مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی در " بلوار شهید ریگی " شهرستان چابهار بلافاصله تیمی از پلیس آگاهی به آدرس اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه خانمی به مأموران اظهار داشت ۳ یا ۴ نفر با سر و صورت بسته و ملبس به لباس محلی در حالی که مسلح به سلاح کلت کمری بودند وارد منزل شده و سراغ یکی از فرزندانم را گرفتند و وقتی او را پیدا نکردند پسردیگرم را ربوده و با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نقره ای رنگ از محل متواری شدند .

این مقام انتظامی گفت: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله طرح مهار در سطح شهرستان اجرا و در ادامه تحقیقات مشخص شد ۲ شب قبل برادر فرد ربوده شده با چندنفر درگیر شده و بستگان افراد فوق در اقدامی تلافی جویانه اقدام به ربایش این جوان ۳۱ ساله کرده اند.

سرهنگ مقدم ابراز داشت: با توجه به اینکه با اقدامات فنی و تخصصی پلیس، آدم ربایان شناسایی شدند عرصه را برخود تنگ دیده و صبح همان روز در کمتر از ۵ ساعت گروگان را در یکی از خیابان های سطح شهرستان رها کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار خاطرنشان کرد: فرد ربوده شده صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشت و دستگیری عاملان جرم در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز