خبرگزاری کار ایران

با هدف تسهیل تردد شهروندان در پنج‌شنبه و جمعه پایانی سال؛

مدیرعامل بهشت زهرا (س) با معاون پلیس راهور تهران دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۰۹۲

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) و معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی پلیس راهور فاتب در نشستی مشترک آخرین هماهنگی‌ها جهت میزبانی از شهروندان در پنج‌شنبه و جمعه پایان سال را انجام داد.

به گزارش ایلنا، سعید خال در ابتدای این نشست گفت: امسال با توجه به اینکه سال نو با پنج‌‌‌شنبه آغاز می‌‌شود لذا پیش‌‌بینی می‌‌کنیم مردم و شهروندان تهرانی علاوه‌‌بر روزهای پنج‌‌‌شنبه و جمعه پایانی سال در ساعات اولیه تحویل سال با حضور در بهشت زهرا (س) برای تجدید یاد و خاطره عزیزان‌شان و قرائت فاتحه خود را برای تحول در سال جدید آماده کنند.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) ادامه داد: همکاری خوب پلیس راهور تهران بزرگ و شهرداری تهران به ویژه سازمان بهشت زهرا (س) در سطح بالایی تعریف شده است و ما معتقدیم که اگر به پلیس خدمت کنیم و با ماموران نظم اجتماعی همکاری کنیم، در واقع به شهروندان خدمت و آنان را تکریم کرده‌‌‌ایم و امسال هم تدابیر لازم و پیش‌‌‌بینی‌‌‌های انجام شده حاکی از هماهنگی و همکاری بالای بهشت زهرا (س) و پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ دارد.  

در ادامه، سرهنگ موسوی‌‌‌پور، معاون هماهنگی و برنامه‌‌‌‌ریزی پلیس راهور فاتب نیز با ارزشمند خواندن همکاری در بالاترین سطح پلیس و شهرداری تهران و سازمان بهشت زهرا (س) به ویژه در پنج‌‌‌شنبه و جمعه‌‌‌های پایان سال اظهار داشت: این هماهنگی‌‌ها و همدلی‌‌‌ها در نهایت به نفع مردم است و شهروندان می‌‌‌توانند با خیال آسوده رانندگی کنند و این وظیفه همه مسئولان در نظام اسلامی است.

وی افزود: امسال با توجه به اینکه اولین روز سال نو پنجشنبه است، پیش‌‌‌‌بینی می‌‌‌شود مردم در دو هفته متوالی به آرامستان بهشت زهرا (س) مراجعه کنند ما باید تمهیدات لازم را پیش‌‌بینی کنیم و مسیرها را مشخص و درب‌‌‌های ورود و خروج جدید و قدیمی را برای پذیرش و تخیله بار ترافیکی این روزها آماده کنیم.

در این نشست، سرهنگ چراغی معاون آماد و پشتیبانی پلیس راهور فاتب، سرهنگ اکبری سرکلانتر جنوب تهران، سرهنگ جلال معاون عملیات پلیس راهور فاتب، سرهنگ حسین‌‌‌نیا رئیس پلیس راهور منطقه ۱۹، سرهنگ رحمانی پشتیبانی پلیس راهور فاتب، معاونین و مدیران ارشد سازمان بهشت زهرا(س) حضور داشتند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز