خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی حناچی؛

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۰۰۳

صفا صبوری دیلمی به سمت سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران منصوب شد.

به گزارش ایلنا، در حکمی از سوی پیروز حناچی، شهردار تهران «صفا صبوری دیلمی» که پیش از این مدیرکل اداره هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان‌ها بود، به عنوان سرپرست معاونت فنی و عمرانی معرفی شد.

مدیرکل دفتر شهردار تهران طی سخنانی در این مراسم، تلاش برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌‌‌تمام عمرانی را یکی از راهبردهای اولویت دار معاونت فنی و عمرانی دانست و اظهار امیدواری کرد: اقدامات عمرانی مدیریت شهری با توجه به ظرفیت‌های معاونت فنی و عمرانی، با قوت ادامه یابد.

صبوری نیز در این مراسم با تاکید بر استمرار رویکرد جدید معاونت فنی و عمرانی که از زمان تصدی‌‌گری حناچی در این معاونت پایه‌‌گذاری شده و در زمان معاونت معزی ادامه یافته است، ابراز امیدواری کرد تلاش برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی با سرعت تداوم یابد.

بر اساس این گزارش، صفا صبوری دیلمی متولد سال ۱۳۴۵ بوده و در کارنامه سوابق وی، مسئولیت‌هایی از قبیل معاونت فنی و عمرانی شهرداری مناطق ۱، ۳ و ۶، مدیریت مرکز برنامه‌‌‌‌ریزی و کنترل پروژه معاونت فنی و عمرانی و قائم مقامی شهرداری منطقه ۳ به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز