خبرگزاری کار ایران

نوبخت در جمع خبرنگاران:

سیب و پرتقال به میزان لازم خریدیم

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۶۷۲

رئیس سازمان برنامه و بودجه از تسریع در پرداخت حقوق کارمندان و پرداخت یارانه‌ها تا ۲۶ اسفند خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه چهاردهمین همایش سراسری مدیران و روسای پلیس راهور ناجا در جمع خبرنگاران با اشاره به مراسم عید نوروز گفت: دولت برای تامین میوه و نیاز مردم برای سال ۹۸ خرید کافی انجام داده و دو قلم میوه سیب و پرتقال به میزان لازم خریداری شده است.

وی ادامه داد: همچنین یکی دیگر از اقدامات ما در پایان سال تسریع در پرداخت حقوق همکاران اداری و پرداخت یارانه ها قبل از ۲۶ اسفند است.

او تاکید کرد: تلاش می‌کنیم شرایطی را فراهم کنیم که با ایمنی‌بخشی به جاده‌ها، مردم سفر سالمی داشته باشند.

نوبخت با بیان اینکه کار پلیس راهور امنیت جاده‌ها و مسافران است، از این رو دو درخواست از سازمان برنامه و بودجه داشته‌اند، گفت: پلیس راهور درخواست 1500 دستگاه خودرو برای تسهیل خدمات در جاده‌ها و به کارگیری 4 هزار نفر نیروی خدماتی داشته که پلیس را در انجام مامویت‌ها همراهی کنند. ما این دو درخواست را مورد بررسی قرار دادیم و برای تامین امنیت جاده‌ها اقدام لازم برای این دو درخواست انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: با عنایت به اینکه تا پایان سال نیز فرصت زیادی باقی نمانده است تامین این نیازهای بودجه‌ای را  تکمیل می‌کنیم و امیدواریم نیروی انتظامی  و پلیس راهور بتوانند مانند سنوات گذشته خدمات صادقانه خود را ارائه دهند. خوشبختانه در لایحه بودجه سال 98 که آخرین ساعات خود را در مجلس سپری می‌کند پیش‌بینی شده است که در خصوص کاهش نقاط حادثه‌خیز نیز اقدامات مناسب صورت بگیرد و برای برطرف کردن این نقاط در جاده‌ها در بودجه 98 تامین اعتبار خواهد شد.

وی ادامه داد: درسال گذشته یک اتفاق نامبارک در کشور به وجود آمد و تحریم اقتصادی علیه ایران از سوی آمریکا آغاز شد و از اردیبهشت ماه که آمریکا رسما از برجام خارج شد تحریم‌های ظالمانه و غیر انسانی علیه ایران شدت گرفت و ما باید در حال حاضر در این شرایط از شاخص‌های اقتصادی صحبت کنیم و تلاش کنیم این دوره سخت را پشت سر بگذاریم.

نوبخت با اشاره به حجم سفرها به شمال کشور تصریح کرد: حجم قابل توجهی از سفرها در نوروز به شمال ایران صورت می‌گیرد و ما طی چند سال گذشته تمام راه‌های مواصلاتی به شمال کشور از جمله فیروزکوه، هراز و ... را بهبود داده و در حال حاضر مسیر فیروزکوه پایان یافته و برخی از جاده‌ هراز باقی مانده است. همچنین دو مرکز استان به شبکه ریلی سراسری وصل شده و استان آذربایجان غربی از طریق ارومیه به شبکه سراسر ی ریلی متصل شده و گیلان و قزوین و رشت نیز به زودی به شبکه سراسری ریلی کشور متصل خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز