خبرگزاری کار ایران

کشف ۲۹ کیلوگرم تریاک از مسافران اتوبوس

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۴۲۳

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۲۹ کیلو و ۵۰ گرم خبر داد و گفت: این متهمان در پوشش مسافر قصد انتقال مواد مخدر به شهر تهران را داشتند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "محمد بخشنده" گفت: با دریافت گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی قصددارد مقداری مواد مخدر از استان های جنوبی خریداری و به شهر تهران منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار ماموران پایگاه سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت:در ادامه تحقیقات مشخص شد که متهم با همکاری همسرش تحت پوشش مسافر با استفاده از یک دستگاه اتوبوس مسافر قصد انتاقل محوله را دارند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری و جلب متهمان صادر شد، گفت: پس از کنترل محورهای مواصلاتی به شهر تهران، خودروی متهمان در اتوبان کاظمی شناسایی و پس از متوقف کردن اتبوس، ماموران پایگاه سوم موفق به دستگیری این زوج قاچاقچی شدند.

وی افزود: در بازرسی از اتوبوس مسافربری مقدار ۲۹ کیلو و ۵۰ گرم مواد مخدر که جاساز شده بود کشف و این زوج به همراه راننده اتوبوس به مقر پلیس منتقل و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز