خبرگزاری کار ایران

جشنواره دانش‌آموزی «آرمانی‌شو ۹۷» در ایستگاه پایانی

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۸۸۶

نخستین جشنواره دانش آموزی «آرمانی شو» با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.

 به گزارش ایلنا، آیین اختتامیه جشنواره بزرگ «آرمانی شو» با حضور پرتعداد و پرشور شرکت‌کنندگان و خانواده‌های آنان، مدیران مراکز علمی و پژوهشی، مسئولین ارگان‌های مردم نهاد، مسئولین وزارت آموزش و پروش و حامیان این رویداد عصر روز جمعه سوم اسفند ماه در تالار فرهنگ وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

در این مراسم که با ارائه گزارشی از سوی محمدجواد واسعی دبیر جشنواره آغاز گردید، وی هدف از برگزاری این رویداد را شکوفا نمودن استعدادهای دانش آموزان و به نتیجه رساندن ایده‌های دانش‌‌آموزان عنوان کرد.

همچنین خاطر نشان کرد: برای رسیدن به شرایط رو به رشد و پیشرفت نیازمند توجه به خلاقیت‌های نهفته دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان کشورمان داریم.

دبیر جشنواره «آرمانی‌شو» در پایان با اشاره به اینکه هدف ما رشد و تعالی حوزه آموزش و پرورش کشور است؛ ضمن تقدیر و تشکر از تمامی عزیزانی که در برگزاری این رویداد ما را همراهی کردند، هدف از این جشنواره را طرح موضوعات علمی در تمامی زمینه‌ها بیان نمود.واسعی اظهار داشت ما کار خود را با شعار "ایده‌ها ارزش گفتن دارند" دنبال کردیم و از همه دانش‌آموزان دعوت می‌کنیم تا بدون توجه به تمامی محدودیت‌های سنی، اقتصادی، جسمی و ...به بیان ایده‌های خود بپردازند.

در ادامه این مراسم محمد منعم رئیس دپارتمان داوری در توضیحاتی روند داوری صورت گرفته برای این رویداد را توضح داد و بر رعایت عدالت و نیز بررسی دقیق سخنرانی‌های صورت گرفته تاکید نمود.

او ادامه داد: نگاه عادلانه و دقیق از سوی هیات داوران که همگی از نخبگان کشور هستند در دستور کار قرار گرفت و در نهایت دانش‌آموزان برگزیده رویداد آرمانی‌شو معرفی شدند. هدف ما انتخاب برترین دانش‌آموزانی بود که بهترین اید‌ه‌های را با بیانی شیوا عنوان می‌کردند.

در بخش دیگری از این مراسم سعیده صالح غفاری مدیرعامل انجمن اتیسم ایران نیز به عنوان سخنران ویژه مراسم اختتامیه جشنواره «آرمانی شو»، اظهار کرد: باید از تمامی برگزارکنندگان این رویداد تقدیر کنم که فرصتی اینچنین را برای شکوفا شدن استعدادهای دانش آموزان فراهم نموده‌اند. همچنین از اینکه فرصتی برای همراهی و همکاری با انجمن اتیسم ایران فراهم گردید نهایت قدردانی و تشکر را داریم. از تمامی مردم عزیز درخواست پذیرش بیماران اتیسم را داریم و دعوت می‌کنیم تا همه سفیران معرفی این اختلال باشند.

وی خاطر نشان کرد: انجمن اتیسم ایران حامی تمامی عزیزان اتیستیک است و از اینکه در این جشنواره شاهد حمایت از این انجمن هستیم بسیار خرسندم. از تمامی ارگان‌ها و نهادهای مرتبط برای همراهی و همکاری هرچه بیشتر با انجمن اتیسم دعوت به عمل می‌آوریم.اجرای تکنوازی پیانو توسط تورج سهرابی حق دوست یکی از اعضا انجمن اتیسم از دیگر بخش‌های این مراسم بود که در نهایت با تشویق این موزیسین دارای طیف اتیسم همراه شد.

اجرای گروه سرود آوای پیروز به رهبری فرشاد فتحی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

تقدیر از حامیان و مسئولین برگزاری از دیگر بخش‌های این جشنواره بود که با حضور دکتر حسینیان (قائم مقام باشگاه پژوهشی و نخبگان جوان دانشگاه آزاد اسلامی)، دکتر غفاری (رئیس انجمن اتیسم ایران) و دکتر محبی (ریاست انجمن دامپزشکی ایران) برگزار گردید.

نخستین جشنواره دانش آموزی «سخنوران آرمانی-آرمانی شو» با هدف معرفی استعدادهای برتر دانش آموزی از تاریخ ۲۷ الی ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۷ در چهار رده سنی با حضور پرشور دانش آموزان از سراسر ایران برگزار شد و در پایان مراسم اختتامیه از دانش‌آموزان برتر با اهدای لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جوایزه نقدی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز