خبرگزاری کار ایران

بازدید ستاری از مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه امام‌خمینی

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۶۴۳

سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان از مرکز رشد واحدهای فناور و مرکز کارآفرینی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) بازدید کرد.

به گزارش ایلنا،سورنا ستاری به همراه استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قزوین از چند طرح شاخص مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)، پارک انیماترونیک، آغازگرهای پراکسیدی، هیدرو پراکسیدی، دستگاهdata acquisition، بازیافت پسماندهای الکترونیک، حس گرهای میکروفلوییدی، دستگاه آزمون بالچ، خانه هوشمند، آبیاری هوشمند و دستگاه پسته‌شکن بازدید کرد.

مرکز کارآفرینی دانشگاه از سال ۱۳۸۹ راه‌اندازی شده و هدف آن، آموزش مهارت‌های کارآفرینی برای دانشجویان، ایجاد فن بازار برای فن‌آوران و مخترعان، حمایت از طرح های کسب و کار فارغ‌التحصیلان جهت گسترش فرصت های کارآفرینی در استان است.

پروژه‌هایی همچون هواپیمای عمود پرواز، طراحی و ساخت کوادراتور، انواع روبات ها، توربین بادی، دستگاه‌های بیومکانیکی، پروژه طراحی جمع کننده توان بسامد رادیویی و پیاده سازی نمونه برداری مبتنی بر حسگری فشرده از جمله دستاوردهای این مرکز است و اکنون ۱۲ شرکت دانش بنیان، پنج هسته دانش بنیان و چهار تیم دانشجویی و در مجموع ۲۰ مجموعه نوآور و دانش بنیان در آن مستقر شده و فعالیت می‌کنند.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و شرکت در دهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان از دیگر برنامه‌های سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به استان قزوین است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز