خبرگزاری کار ایران

نقش بی بدیل کارآگاهان در ارتقاء پلیس آگاهی/موفقیت پلیس آگاهی در گرو حفظ و توجه به کارآگاهان پیشکسوت

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۳۶۵

جانشین فرمانده ناجا موفقیت پلیس آگاهی را در گرو حفظ و توجه به کارآگاهان پیشکسوت دانست و گفت: شایسته است ما کسانی را که پای سازمان ماندند و جوانی، زندگی و آسایش خود را فدا کرده و با افتخار و سلامت سازمان را ترک کردند ارج نهیم.

به گزارش ایلنا، سردار ایوب سلیمانی در اولین گردهمایی تجلیل از چهره های ماندگار پلیس آگاهی ناجا در جمع پیشکسوتان، فرهیختگان و کارآگاهان آن پلیس، ضمن تبریک ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت صدیقه طاهره(س) اظهار داشت: من در طول دوران خدمتم پلیس آگاهی را به واسطه هیبت، حرمت، عظمت، ظرفیت، عمق و وسعتی بسیار بزرگ، متفاوت تر از سایر بخش های نیروی انتظامی دیدم.

وی افزود: صرف نظر از افراد؛ این شاکله، موجودیت و هویت  عظمت و شانی دارد که انسان وقتی در مقابل آن قرار می گیرد بایستی سر تعظیم فرود آورد؛ من افتخار می کنم که در جمع کارآگاهان پلیس آگاهی هستم.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه تکریم پیشکسوت ها و بازنشسته ها به چند دلیل واجب است، افزود: شایسته است ما کسانی را که پای سازمان ماندند و جوانی، زندگی و آسایش خود را فدا کرده و با افتخار و سلامت سازمان را ترک کردند ارج نهیم.

وی تصریح کرد: تکریم و تجلیل از سه دهه تلاش و مجاهدت قابل تقدیر است نه تنها در این عرصه بلکه کسانی که زندگی خودشان را به پای آرمان های شان گذاشتند و در تاثیر گذارترین حوزه های اجتماعی فعالیت کردند.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه موفقیت پلیس آگاهی در گرو حفظ و توجه به کارآگاهان پیشکسوت است، ادامه داد: از کسانی که اثر کارشان ماندگار باشد باید تجلیل والاتری صورت بگیرد.

وی افزود: عظمت پیامبران به عظمت پیامی است که از طرف خداوند به بندگان ابلاغ کردند و گرنه پیامبران الهی افرادی عادی مثل من و شما بودند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: شما اگر بزرگی را دوست دارید قاصد و پیک او و حتی آثارش را نیز دوست دارید که به راستی بزرگی انسان ها به رسالتی است که به عهده دارند.

وی گفت: کسانی که یک عمر به ما خدمت کردند و شاید نیازمند ما نبودند در سنی بازنشسته می شوند که به توجه و تعاملات بیشتری نیاز دارند.

جانشین فرمانده ناجا افزود: در زندگی شخصی نیز چنین است پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها را بیشتر تکریم می کنیم چرا که روح حساس و لطیف تری دارند و انتظارات شان از ما زیاد است اما کسی که در عنفوان جوانی با مشغله ها و دغدغه های متعدد دست به گریبان می باشد توجهی به اطرافش نمی کند و متقابلا انتظار توجهی نیز ندارد.

وی نیاز سازمان به کارکنان پیشکسوت را ضروری دانست و افزود: وقتی فردی به مرحله ای از دانش و تجربه می رسد در واقع سازمان بیشتر از قبل محتاج آن است و بدون آن نیمه نمی تواند کامل باشد.

سردار سلیمانی اضافه کرد: سازمان اگر می خواهد موفق باشد باید ارتباط را با پیشکسوت ها حفظ و از ظرفیت هایشان استفاده کند و این افراد بیشترین حق و سهم را برای توجه دارند.

وی اظهار داشت: بنده بر این اعتقاد هستم که نیروی انتظامی رفیع ترین جایگاه ها را در هندسه قدرت سیاسی کشور دارد و در کشور ما این جایگاه و شأنیت از همه کشورهای دنیا بالاتر است.

این مقام ارشد انتظامی همچنین گفت: سرمایه عظیم نیروی انتظامی باور عمومی مردم است دو عنصر مجاهدت و تقوا کلید حل مشکلات و حل معماها و معضلات و همچنین شکستن بن بست هاست.

سردار سلیمانی در این گردهمایی از سردار "محمدرضا مقیمی" رئیس پلیس آگاهی سابق ناجا در طول دوران خدمتش قدردانی و تشکر کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم از سوی جانشین فرمانده انتظامی کشور به ۵ چهره ماندگار در پلیس آگاهی ناجا (جانباز شهید سرتیپ دوم عبدالله دشتی زاده، خانواده مرحوم سرهنگ کارآگاه حبیب الله رضوانفر، سرتیپ پاسدار دکتر مرتضی نجفی علمی، سرهنگ کارآگاه هوشنگ پور رضا قلی و سرهنگ مهرداد امیدی) لوح تقدیر اهدا و از آنها تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز