خبرگزاری کار ایران

ارزیابی سه مهارت فرهنگی، آموزشی و پژوهشی در دانشجویان نمونه

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۶۷۵

مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت و درمان عنوان کرد: امروز در نسل فعلی ابعاد اجتماعی افراد خیلی مهم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر للگانی مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت و درمان در مراسم تجلیل از برگزیدگان بیست و هفتمین جشنواره دانشجوی نمونه‌ با تبریک روز زن گفت: جشنواره دانشجویی جشنواره‌ای قدیمی است و ۲۷ سال از قدمت آن می‌گذرد، من نگاه مثبتی به این جشنواره دارم البته اگر بتوانیم به اهدافمان در آن برسیم.

للگانی ادامه داد: من دغدعه‌هایی دارم که دوست دارم دانشجویان به این دغدغه‌ها آشنا شوند، از طرفی هم حوزه پژوهش در دانشگاه‌ها حائز اهمیت است و باید به آن پرداخت.

وی اضافه کرد: اگر ما برای نسل قدیمی‌ خیلی کار فرهنگی نمی‌کردیم اتفاق خاصی نمی‌افتاد اما امروز در نسل فعلی ابعاد اجتماعی آدم‌ها خیلی مهم است. یعنی مهم است در کنارمهارت‌های اجتماعی مهارت زندگی را هم بدانند‌. نسل امروز هر روز درگیر فضایی هایی است که باید بتواند "نه" بگویید.

مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت و درمان در پایان اشاره کرد: حوزه فرهنگی و اجتماعی می‌تواند در جامعه ما اثرگذار باشد به عنوان مثال پزشکی که احساس مسئولیت اجتماعی نداشته باشد در آینده هم موفق نخواهد بود. دانشجوی نمونه یک از جشنواره‌های ما بوده است که مهارت های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی را در آن بسنجیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز