خبرگزاری کار ایران

معاون نیروی انسانی ناجا:

سربازان از دید رهبری بااهمیت‌ترین افراد هستند

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۵۷۴

معاون نیروی انسانی ناجا گفت: امروز مقوله سرباز از پراهمیت ترین موضوعات در سطح جامعه است و بسیار با گذشته تفاوت دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محمد زارعی، معاون نیروی انسانی ناجا در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) (جوان سرباز) با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا نیروهای مسلح گفت: همیشه باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگهداریم همه ما سربازهای کشور هستیم و سرباز می مانیم.

وی افزود: ما هر سال برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر (ع) را در چهار مرحله داریم که دو مرحله آن در سطح استان تحت عنوان یگان و سپس در سطح سازمان و در آخر در اردیبهشت ماه در سطح نیروهای مسلح برگزار می شود هدف از برگزاری این جشنواره تجلیل و تقدیر از سربازان نمونه کشور در سطح نیروهای مسلح است.

معاون نیروی انسانی ناجا ادامه داد: هرسال در سطح نیروهای مسلح یکی از سازمانها افتخار میزبانی را پیدا می کند که امسال نیز قرعه به نام نیروی انتظامی افتاد و امروز جشنواره را برگزار کرده است.

وی خاطر نشان کرد: امروز مقوله سرباز از پراهمیت ترین موضوعات در سطح جامعه است و بسیار با گذشته تفاوت دارد.

زارعی گفت: مقام معظم رهبری بر موضوع سربازی بسیار حساسیت دارند و در هیچ موضوعی مانند سربازی ما فرمان از سوی رهبر نداریم و این نشان می‌دهد که سربازان از دید رهبر با اهمیت ترین افراد هستند.

وی ادامه داد: ایشان تاکید دارند که استفاده بهینه از سربازان صورت بگیرد و سربازی با مهارت آموزی دنبال شود.

زارعی اظهار کرد: جوان یعنی پویایی و از مهمترین دغدغه های جامعه است و باید فرصت جوانی را غنیمت بشمارید.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: پیام مقام معظم رهبری پیرو چهل سالگی انقلاب  خطاب به جوانان بود و این اهمیت جوانان در انقلاب اسلامی از دید ایشان را نشان می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز