خبرگزاری کار ایران

توکلی به ایلنا خبر داد:

امشب، آخرین مهلت ثبت‌نام کنکور سراسری ۹۸/ دفترچه سوالات آزمون دکتری منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۵۴۶

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آخرین مهلت ثبت‌نام بیش از یک میلیون نفر در کنکور سراسری سال ۹۸ خبر داد.

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در آزمون سراسری سال۹۸ به خبرنگار ایلنا گفت: تا صبح امروز دوشنبه ۶ اسفند ۹۷ تعداد یک میلیون و ۷ هزار و ۶۹۴ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

توکلی اضافه کرد: ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ از چهارشنبه ۲۴ بهمن از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده است و داوطلبان با توجه به فرصت تمدید شده می‌توانند تا دوشنبه ۶ اسفند در این آزمون ثبت نام کنند.

او افزود: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده ثبت‌نام کنکور سراسری سال ۹۸ برای پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون و دوره‌های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، ظرفیت مازاد دانشگاه‌ها و رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‌گیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان گفت: دفترچه سوالات آزمون دکتری که در روز جمعه سوم اسفند ماه برگزار شد، بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و داوطبان می‌توانند این دفترچه‌ها را دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز