خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران:

قاچاق مایحتاج ضروری مردم، اقدامی جنایتکارانه است

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۹۶۳

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران تاکید کرد: وقتی افراد سودجو قول قوت اصلی مردم را بدون ساز و کار لازم و خارج از نیاز خود تهیه کرده و و در بازارهای آزاد با قیمت گزاف به فروش می رسانند مانند منافقین هستند که با اقدامات خیانتکارانه مرد و زن و کوچک و بزرگ را در این کشور به خاک و خون کشیدند.

به گزارش ایلنا، محمد امامی امین ضمن اشاره به گزارش‌های تهیه شده از سوی رسانه‌‌‌های مختلف به خصوص رسانه ملی در خصوص وضعیت نوسانات بازار گفت: اینکه صداوسیما به مسائل مورد دغدغه مردم بپردازد، اقدام ارزشمندی است اما خاستگاه بسیاری از مباحثی که در رسانه ملی در این باره مطرح می‌شود پشت میزهای کارشناسی و محل بحث تخصصی بوده تا مردم بتوانند خروجی آن را در بازار و در مبادلات خود به شکل ملموس دریافت کنند.

وی افزود: باید این مفهوم در جامعه در میان مردم و به‌‌خصوص در میان مسئولان به شکل باورپذیر ایجاد شود که ما اکنون در جنگ اقتصادی تمام عیار قرار داریم و متاسفانه برخی در این شرایط حساس حتی قوت اصلی مردم را در عرضه اقلام مصرفی قاچاق می‌‌کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: در زمان جنگ تحمیلی به واسطه اقدام نظامی علیه کشور و تمامیت ارضی ایران شرایط جنگی در میان مردم قابل لمس و محسوس بود و از این‌‌‌رو ما شاهد انسجام ملی و اتحاد داخلی در مقابل تعرض بیگانه بودیم همانگونه که ظریف، وزیر امور خارجه نیز در اجلاس اخیر مونیخ نیز به درستی به آن اشاره کرد، تمام کشورها در جنگ هشت ساله پشتیبان صدام ملعون بودند اما نتوانستند در مقابل اتحاد ملت ایران کاری از پیش ببرند و همین مهم سرمایه شد که امروز به مدد آن آمریکا نتوانسته در مقابل عزت و عظمت ملت ایران مانند دفاع مقدس اقدام موثری صورت دهد.

امامی امین اضافه کرد: باید افکارعمومی را به این سو معطوف کرده و توجّه جامعه را به تحریم‌های یکجانبه و ظالمانه امریکا در جنگ تمام عیار اقتصادی علیه کشورمان جلب کنیم.

وی با انتقاد شدید از اقدامات برخی از سودجویان به جهت سوءاستفاده از عرضه محصولات اساسی و اقلام مصرفی مردم اظهار داشت: وقتی افراد سودجو قول قوت اصلی مردم را بدون سازوکار لازم و خارج از نیاز خود تهیه کرده و و در بازارهای آزاد با قیمت گزاف به فروش می‌‌‌رسانند مانند منافقینی هستند که در ادوار گذشته با بمب‌‌‌گذاری و اقدامات خیانتکارانه مرد و زن و کوچک و بزرگ را در این کشور به خاک و خون کشیدند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران ادامه داد: هر کس باید در جایگاه خود به این مهم بیاندیشد که چگونه باید اتحاد انسجام ملی را در پیش گرفته و بتوانیم از بحران کنونی به سلامت عبور کنیم. علاوه بر این رسانه ها باید امید بخشی به جامعه را در دستور کار خود قرار دهند چراکه یاس در جامعه سهم مهلک و خطرناک خواهد بود.

امامی امین با اشاره به تقدیر و تشکر رهبری از حضور پر شور و حماسی مردم در آیین جشن چهل سالگی انقلاب و راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ماه تصریح کرد: همانگونه که رهبر انقلاب از حضور هوشمندانه مردم در آیین ۲۲ بهمن ماه تشکر کرده و این حضور حماسی را شایسته تقدیر تلقی کردند، ما نیز باید قدردان حضور مردم فهیم در صحنه‌‌‌های حساس انقلاب بوده و آن را ارج بنهیم چراکه مردم نشان دادند در هر بزنگاهی می‌توانند دشمنان را مأیوس و ناامید کنند.

وی افزود: با توجه به شرایط حساس اقتصادی کنونی در کشور و هجمه‌‌‌های ظالمانه علیه اقتصاد ایران باید نسبت به اصلاح الگوی مصرف جامعه آگاهی بخشی کنیم با این همه مانند روز روشن است که مردم نسبت به همه این مسائل هوشیاری و درایت لازم را به خرج داده و می‌توانند از این آتش بحران به سلامت عبور کرده و آینده روشن ایران را در عرصه عمل به رخ جهانیان بکشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز