خبرگزاری کار ایران

شیوه‌نامه نحوه هزینه‌کرد اعتبارات آموزشی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۹۵۰

رییس مرکز مطالعات برنامه‌ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغ شیوه‌نامه نحوه هزینه‌کرد اعتبارات آموزشی شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از سوی این سازمان به استانداری‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجید عبدالهی با اعلام این خبر گفت: شیوه‌نامه نحوه هزینه‌کرد اعتبارات آموزشی شهرداری‌‌‌ها و دهیاری‌‌ها به منظور ساماندهی، تسهیل و انتظام‌بخشی هزینه‌کرد اعتبارات آموزشی شهرداری‌‌‌ها و دهیاری‌ها که در بخشنامه بودجه شهرداری‌‌ها و دهیاری‌‌ها به آن اشاره شده، تهیه و به استان‌‌ها ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه مطابق بخشنامه بودجه شهرداری‌‌ها و دهیاری‌‌ها هر ساله سهمی از اعتبارات شهرداری‌‌ها و دهیاری‌‌ها به امر آموزش تخصیص می‌یابد، اظهار داشت: بنابراین لزوم ساماندهی و هماهنگ‌‌‌سازی و رعایت چارچوب‌‌‌های قانونی بر نحوه هزینه‌‌‌کرد این اعتبارات ضروری است.

این مقام مسئول اضافه کرد: بر همین اساس مرکز مطالعات برنامه‌‌‌ریزی شهری و روستایی،‌ شیوه‌نامه نحوه هزینه‌کرد اعتبارات آموزشی شهرداری‌‌ها و دهیاری‌‌های کشور را تهیه و تدوین کرده و شهرداری‌‌ها و دهیاری‌‌ها باید حداقل دو، سوم اعتبارات آموزش و پژوهش خود را در امر آموزش کارکنان شهرداری‌‌ها و دهیاری‌‌ها هزینه کند. 

عبدالهی افزود: به موجب این شیوه‌‌نامه، شهرداری‌‌ها و دهیاری‌‌ها وفق بودجه مصوب خود مکلفند سهم اعتبارات آموزشی خود را طبق سازوکارهای تعیین شده در شیوه‌‌نامه با همکاری استانداری‌ها هزینه کند.

وی ادامه داد: همچنین در این شیوه‌‌نامه مسئولیت نظارت بر نحوه هزینه‌کرد اعتبارات آموزشی در سطح استان برعهده معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و در سطح ملی مرکز مطالعات برنامه‌ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تعین شده است.

رییس مرکز مطالعات برنامه‌‌ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری‌‌ها و دهیاری‌‌های کشور یادآور شد: این شیوه‌‌‌نامه از تاریخ ابلاغ، ملاک عمل در نحوه هزینه‌کرد اعتبارات آموزشی شهرداری‌‌ها و دهیاری‌‌‌های کشور خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز