خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته امداد خبر داد:

امضای تفاهم‌نامه برای ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۱۲۳

رئیس کمیته امداد از امضای تفاهم‌نامه با سازمان برنامه و بودجه کشور برای ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، پرویز فتاح در نشست با استاندار سیستان و بلوچستان افزود: عدم استقبال مددجویان باعث شده که تنها ۶۲ درصد از تسهیلات اشتغال در سیستان و بلوچستان جذب شود؛ درحالیکه متوسط کشوری بیش از ۹۰ درصد است و حتما نیاز به فرهنگ‌سازی و ترغیب مددجویان دارد؛ چراکه تسهیلات کمیته امداد بطور صددرصد قرض الحسنه است.

پرویز فتاح گفت: در مجموع در چندماهه اخیر تاکنون ۳۰۰ میلیارد تومان وام پرداخت شده است.

وی افزود: خشکسالی‌های استان  و اوضاع اقتصادی کشور موجب شده جامعه هدف ما در استان سیستان و بلوچستان به ۱۵۵ هزار خانوار افزایش پیدا کند. این در حالی است که برنامه ما این بود که این تعداد به زیر ۱۰۰ هزار خانوار کاهش پیدا کند.

فتاح خاطرنشان کرد: مسکن محرومان اصلی‌ترین مسئله کمیته امداد در سیستان و بلوچستان است و در همین راستا در جلسه‌ای که امروز با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار خواهد شد، تفاهم نامه ساخت مسکن تا بیش از ۱۰ هزار واحد به امضا می‌رسد.

وی افزود: در راستای تامین و ساماندهی مسکن محرومین برنامه‌ریزی خوبی برای استان انجام شده که امیدواریم با تثبیت اوضاع اقتصادی کشور و همکاری مدیران استانی وضعیت فعلی بهبود یابد.

فتاح در پایان گفت: کمیته امداد امام خمینی تلاش دارد هماهنگی و تعامل لازم را هم در سطح ملی و هم در سطح استانی با دولت داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز