خبرگزاری کار ایران

انهدام باند ۴ نفره سارقان خودرو

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۶۱۲

رئیس کلانتری شهید نامجو از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان حرفه ای خودرو و لوازم داخل آن خبر داد و گفت: متهمان به ۶۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مرتضی بیراوند گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و لوازم داخلی آن، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کار اطلاعاتی گسترده مشخص شد که سرقت های انجام شده توسط تعدادی از سارقان حرفه ای که به صورت باندی اقدام به سرقت خودرو و لوازم داخلی آن می کنند، صورت گرفته است.

رئیس کلانتری ۱۰۶ نامجو تصریح کرد: مخفیگاه اعضای باند ۴ نفره سارقان در محدوده خیابان مدنی شناسایی و با جمع آوری اطلاعات و مستندات لازم ماموران موفق شدند در چند عملیات هماهنگ و همزمان هر ۴ متهم را دستگیر کنند.

سرهنگ بیراوند با بیان اینکه یک دستگاه خودرو سواری در جلوی درب مخفیگاه یکی از متهمان مشاهده شد، گفت: در استعلام صورت گرفته، مشخص شد که خودروی موصوف سرقتی بوده و دارای سابقه ثبت سرقت است.

وی گفت: از مخفیگاه متهمان تعدادی اموال مسروقه از قبیل ضبط، باند، لاستیک، تنه موتور، باطری، جعبه آچار و ... ، کشف شد.

کلانتر محله نامجو با اشاره به انجام تحقیقات و بازجویی های صورت گرفته، تصریح کرد: سارقان به ۶۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف و پس از تشکیل پرونده با دستور قضائی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز