خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت بطحایی در پی شهادت عباس سرکوهی

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۶۶۸

وزیر آموزش‌ و پرورش در پی حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان و شهادت عباس سرکوهی همسر خانم عظیمی از فرهنگیان کشور، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، سید محمد بطحایی، وزیر آموزش‌ و پرورش در پی حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان و شهادت عباس سرکوهی همسر خانم عظیمی از فرهنگیان کشور، پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: چه سبک بالند عاشقانی که معامله با خدا را بر هر ارزشی ترجیح می‌دهند و برای آسایش و امنیت مردم  و دفاع از مرزهای کشوری که برای احیای کلمه الله بپاخاسته جان عزیز خود را فدا می‌کنند.

خواهر ارجمند، همسر بزرگوار شما در مسند معلمی تاریخ نشسته و هزاران شاگرد خداجو را در کلاس ایثار خویش پرورش خواهد داد و شما در عرصه مدرسه و کلاس، پیام همسر عزیز و همه شهیدان والامقام را بربسیط ذهن ما و ضمیرها عرضه می‌کنید تا این ملت سربلند با این شور و شکوهمندی در جهان قد برافرازد و جاودان بماند.

اینجانب با تقبیح رفتار ددمنشانه خفاشانی که بهترین جوانان این سرزمین را به خاک و خون کشیدند شهادت همه این مسافران ملکوت به ویژه شهید عباس سرکوهی را به حضور سرکار عالی و سایر بازماندگان آن شهید معزز تبریک و تسلیت عرض می نمایم و صبر و اجر عموم سوگواران آن عزیز به خداپیوسته را از درگاه خداوند رحمان آرزومندم، اطمینان دارم مکتب تربیتی شما مهمترین کانون برای استمرار راه نورانی آن  شهید عالی رتبه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز