خبرگزاری کار ایران

رییس بنیاد مستضعفان در جمع خبرنگاران خبر داد؛

پلاسکو تا مهر ۹۹ بهره‌برداری می‌شود/شورای عالی شهرسازی مجوز ۵ طبقه زیر همکف را صادر کرده است

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۳۸۶

رییس بنیاد مستضعفان از اتمام ساختمان پلاسکو تا مهر ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد سعیدی کیا در حاشیه مراسم بازآفرینی باغ وثوق الدوله در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت ساخت ساختمان پلاسکو اظهار کرد: فرآیند اجرایی گودبرداری در حال انجام است و چهل و هشت شمع اجرا و ستون‌های آن نصب شده است.

وی با بیان اینکه زیربنای این ساختمان همچون گذشته ۲۲ هزار متر است، افزود: با توجه به مصوبه کمیسیون ماده ۵ و مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ساختمان پلاسکو در ۱۵ طبقه روی زمین و ۵ طبقه پایین آن احداث می‌شود.

رئیس بنیاد مستضعفان در ارتباط با زمان تکمیل ساختمان پلاسکو نیز گفت: از زمانی که مجوز گودبرداری آن صادر شده تا دو سال تکمیل آن طول می‌کشد و تا مهر ۹۹ این ساختمان به بهره‌برداری می‌رسد.

سعیدی کیا افزود: نماد آتش‌نشان‌ها نیز به صورت گالری به منظور تجلیل از ایثار آتش نشانان اجرا می‌شود.

وی در ادامه در ارتباط با سیاست بنیاد در خصوص واگذاری باغ ها به شهرداری اظهار کرد: سیاست بنیاد این نیست که پس از در اختیار گذاشتن باغ‌ها و آبادانی آن باغ‌ها را از شهرداری پس بگیرد.

رئیس بنیاد مستضعفان تصریح کرد: تصمیم شهرداری و بنیاد مستضعفان این است که تعدادی از باغ‌ها را به شهرداری واگذار کند که یکی از آنها در منطقه جنوب شرق به‌نام باغ وثوق الدوله و دیگری باغ عبقری در منطقه شمال شهر تهران است.

وی در پایان تاکید کرد: واگذاری سایر باغات بنیاد بستگی به تفاهمات میان شهرداری و بنیاد دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز