خبرگزاری کار ایران

میرلوحی:

رسانه ملی هنوز قالیباف را شهردار می‌داند

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۰۴۲

عضو شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران گزارش بدهی‌های دوره آقای قالیباف را به صورت رسمی منتشر کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدمحمود میرلوحی در صد و بیست و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران طی تذکری به شهردار و ریاست صدا و سیما اظهار کرد: تذکر من در رابطه با برنامه‌ای است که در شبکه سه تحت عنوان برنامه «بدون توقف» در موضوع بدهی‌های شهرداری تهران پخش شد. آقای قالیباف در این برنامه دعوت شده بودند و اظهاراتی را ارائه کردند.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: آقای قالیباف مجددا ادعاهای قبلی خود را مطرح کرده‌اند و منکر بدهی‌های شهرداری در زمان خود شد. همچنین ایشان به اعضای شورای شهر و آقایان نجفی، افشانی و حناچی که هرکدام به عنوان شهرداران تهران با وجود محذورات (چرا که برخی اظهارات در خصوص بدهی‌ها مانع جذب سرمایه‌گذاران در شهرداری می‌شود) مطالبی را در خصوص بدهی‌های شهرداری ذکر کردند و با یک ادبیات سخیف تهمت زدند.

وی اضافه کرد: از صداوسیما خواهش می‌کنم تا فرصت دهد شهرداری و شورای شهر هم در این خصوص صحبت کنند ضمنا از دفتر حقوقی شهرداری خواهش می‌کنم در این زمینه اقدام قضایی و حقوقی انجام دهد؛ چرا که ایشان گفته‌اند بدهی‌های شهرداری در زمان ایشان کذب است.

میرلوحی تاکید کرد: به عنوان تذکر از شهردار فعلی تهران، آقای حناچی می‌خواهم تا گزارش بدهی زمان آقای قالیباف را به صورت رسمی منتشر کنند.

عضو شورای شهر تهران ضمن ابراز گلایه از رسانه ملی گفت: به نظر می‌رسد رسانه ملی هنوز آقای قالیباف را به عنوان مدیر شهرداری می‌شناسد هفته گذشته 530 فقره پروژه در تهران افتتاح شد، اما بازتابی در این رسانه نداشت پروژه‌هایی که افتتاح شدند می‌توانند امیدآفرین و نشاط‌انگیز باشند و شورای شهر و شهرداری همه تلاش خود را در این راستا انجام داده و می دهد اما با وجود این در هفته اخیر آقای قالیباف در دو برنامه در رسانه ملی حضور یافته که این جای تاسف دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز