خبرگزاری کار ایران

محسنی بندپی:

بهبود خطوط هوایی، کاهش نقاط حادثه‌خیز جاده‌ها و توسعه حمل و نقل در رونق گردشگری مؤثر است

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۳۲۳

استاندار تهران تاکید کرد: فعال شدن صنعت گردشگری عامل مهمی در اقتصاد مقاومتی است به ویژه با تنوع اقلیمی و آب و هوایی و صنایع گردشگری این موضوع اهمیت می‌‌‌یابد.

به گزارش ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی در جریان بازدید از نمایشگاه بین‌‌‌المللی گردشگری گفت: گردشگران، سفیری برای انتقال جذابیت‌‌ها و داشته‌‌های ایران هستند و برگزاری نمایشگاه گردشگری در توسعه این صنعت اثرگذار است.

وی افزود: فعال شدن صنعت گردشگری عامل مهمی در اقتصاد مقاومتی است به ویژه با تنوع اقلیمی و آب و هوایی و صنایع گردشگری این موضوع اهمیت می‌‌‌یابد.

استاندار تهران با بیان اینکه بهبود خطوط هوایی، کاهش نقاط حادثه‌‌‌‌خیز جاده‌‌ها و توسعه حمل و نقل در افزایش صنعت گردشگری ایران مؤثر است، اظهار داشت: گردشگران، سفیری برای انتقال جذابیت‌‌‌ها و داشته‌‌های ایران هستند و برگزاری نمایشگاه گردشگری در توسعه این صنعت اثرگذار است.

محسنی بندپی ادامه داد: راه‌‌اندازی اپلیکیشن و برنامه گردشگری که اطلاعات مفیدی از جاذبه‌‌های استان تهران و سایر استان‌‌ها در اختیار گردشگران قرار می‌‌دهد.

به گفته وی، استان تهران به دلیل برخورداری از جاذبه‌‌‌های طبیعی و فرهنگی مقصد خیلی از گردشگران است.

استاندار تهران اضافه کرد: دانشکده‌‌های گردشگری در سطح کشور عامل مهمی در علمی شدن این صنعت است و در توسعه صنایع وابسته به آن نقش دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز